تولید فیلم و سریال سه‌بعدی برای ویژن پرو از سوی اپل

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اپل تصمیم دارد به منظور ترغیب کاربران به خرید «کامپیوتر مکانمند» خود، برای ویژن پرو فیلم و سریال سه‌بعدی تولید کند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، اپل به‌دنبال تولید ویدئوهای سه‌بعدی اختصاصی برای هدست ویژن پرو است. یکی از پروژه‌های احتمالی سریالی به نام Monarch: Legacy of Monsters است که هیجان زیادی به کاربران ویژن پرو منتقل می‌کند.

ویژن پرو ازنظر سخت‌افزاری هدستی پرچم‌دار است و اپل روی سیستم‌عامل این محصول نیز مانور ویژه‌ای داده است؛ با‌این‌حال، هر محصولی برای موفقیت در بازار، به محتوای سرگرم‌کننده نیاز دارد. ظاهراً اپل از همین‌حالا در حال برنامه‌ریزی است تا ویژن پرو هنگام عرضه محتواهایی غنی داشته باشد.

ویژن پرو امکان تماشای محتواهای دو‌بعدی و سه‌بعدی را فراهم می‌کند و از نگاه اپل، بهترین دستگاه دنیا برای تماشای فیلم و سریال است. این دستگاه از قابلیت‌هایی مثل صدای فراگیر استفاده می‌کند تا کاربر در محتوا غرق شود.

یکی از افشاگران می‌گوید سریال Monarch: Legacy of Monsters با فرمت Spatial Video اپل تولید خواهد شد که مخصوص ویژن پرو است. اپل این سریال را در اوایل سال ۲۰۲۲ سفارش داده است و قصد دارد آن را ازطریق سرویس اپل تی‌وی‌ پلاس پخش کند.

Monarch: Legacy of Monsters در دنیای گودزیلا و کینگ‌کنگ و تایتان‌ها جریان دارد و اسپین‌آف مجموعه‌ی MonsterVerse محسوب می‌شود.

در کنفرانس WWDC 2023، اپل هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را به‌عنوان اولین «کامپیوتر مکانمند» خود رونمایی کرد. این هدست اوایل سال ۲۰۲۴ با قیمت ۳٬۴۹۹ دلار عرضه می‌شود.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  آموزش اسکن بارکد با گوشی آیفون + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *