شبیه‌سازی چهره کودکی سلبریتی‌ها با هوش مصنوعی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شاید برایتان جالب باشد بدانید شبیه‌سازی چهره کودکی سلبریتی‌ها با هوش مصنوعی چگونه خواهد شد؟

محبوبیت هوش مصنوعی مولد همچنان ادامه دارد. به‌تازگی این ابزارهای تولید تصویر برای خلق عکس‌های کودکی چهره‌های مشهور ازجمله «ایلان ماسک»، «اد شیرن» و «جانی دپ» استفاده شده و نتایج جالب‌توجهی داشته است. در ادامه مطلب تعدادی از این تصاویر را با هم مرور می‌کنیم. سعی کنید همراه ما حدس بزنید که اگر این تصاویر را به‌صورت جداگانه می‌دیدید، آیا می‌توانستید هویت آن‌ها را تشخیص دهید یا خیر.

همه ستاره‌ها زندگی حرفه‌ای خود را از کودکی آغاز نکردند، اما حالا هوش مصنوعی مولد به ما اجازه داده است تا ببینیم اگر این چهره‌ها از همان کودکی در معرض توجه قرار می‌گرفتند، چه تصاویری از آن‌ها به‌دست می‌آمد.

چندی پیش تصویری از کودکی ایلان ماسک (تصویر ابتدای مطلب) با هوش مصنوعی تولید و به‌سرعت در سطح اینترنت دست‌به‌دست شد. حالا رسانه دیلی‌میل سعی کرده است چهره چند فرد سرشناس دیگر را با کمک ابزار هوش مصنوعی Midjourney بازسازی کند.

تصویر اول چهره‌ای است که توسط هوش مصنوعی از کودکی «اد شیرن»، خواننده 32 ساله بریتانیایی، ساخته شده است. در این تصویر چشمان آبی و موهای سرخ او به‌درستی حفظ شده‌اند و ترکیب اجزای صورت نیز تقریباً به همان اندازه معصومانه به‌نظر می‌رسد.

تصویر دوم «ووپی گلدبرگ» را نشان می‌دهد که درست مثل ایلان ماسک در کودکی هم با همان مدل مو ظاهر شده است و حتی عینکی شبیه به عینک فعلی خود در 67 سالگی دارد.

تصویر سوم متعلق به کودکی «جانی دپ» است که همچنان می‌توان سبک پوشاک خاص و ستاره‌وار او را در آن دید. دپِ کودک البته در این تصویر موی بلندی ندارد و موهای او شبیه حال‌حاضر این بازیگر سرشناس به‌نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید  فعال شدن قابلیت انتشار استوری برای برخی کاربران رایگان تلگرام

چهارمین تصویر که توسط Midjourney ساخته شده است، کودکی «جنیفر انیستون»، بازیگر مشهور سریال فرندز را نشان می‌دهد که با همان چشم‌های زیبا بازسازی شده است. البته معصومیت خاصی هم در این تصویر دیده می‌شود که یادآور دوران جوانی این بازیگر هالیوود است.

در تصویر پنجم کودکی «توپاک شکور»، رپر معروف را می‌بینیم که با مدل موی خاص و گوشواره‌های خود قابل‌توجه است. البته این تصویر احتمالاً توپاکی را نشان می‌دهد که اگر در قرن 21 به‌دنیا می‌آمد، چنین شمایلی پیدا می‌کرد.

تصویر ششم مربوط به کودکی «لیدی گاگا»، بازیگر و خواننده مشهور است که همچنان همان حالت پوکر فیس خود را حفظ کرده. البته چشمان لیدی گاگای کوچک آبی‌رنگ است، درحالی‌که این بازیگر 37 ساله در واقعیت چشمان فندقی دارد.
در انتها تصویر کودکی «ویل اسمیت» را می‌بینیم که بی‌شباهت به فرزندان خود او و «جیدا پیکنت» نیست.
منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *