تصاویر تمام محصولات سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد منتشر شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «ایوان بلس»، تصاویر محصولات آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

سامسونگ ماه آینده میلادی رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش را برگزار می‌کند. درحالی‌که در روزهای گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این رویداد بوده‌ایم، حالا تصاویر تمام محصولات حاضر در این مراسم منتشر شده است. بنابراین از همین حالا می‌دانیم سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند، از یک ایرباد جدید هم رونمایی خواهد کرد.

یکی از این تصاویر، تبلت گلکسی تب S9 اولترا، گلکسی زد فلیپ 5، ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 و ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز 3 را به نمایش می‌گذارد.

محصولات سامسونگ برای رویداد گلکسی آنپکد

طبق این تصاویر، در رویداد سامسونگ با گلکسی زد فلیپ 5 روبه‌رو می‌شویم؛ گوشی تاشوی جدیدی که حالا نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ‌تری نسبت به گذشته دارد و البته همچنان به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است. انتظار می‌رود این دستگاه لولای جدیدی داشته باشد، قدرتش را اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین کند و همچنین قادر به پشتیبانی از استاندارد IP57 باشد.

گلکسی زد فلیپ 5
گلکسی زد فلیپ 5

در تصویر مربوط به گلکسی زد فولد 5، با طراحی مشابه با گلکسی زد فولد 4 روبه‌رو هستیم؛ بااین‌حال انتظار می‌رود به‌لطف لولای جدید، چین‌خوردگی نمایشگر کاهش یابد. این دستگاه هم مانند گلکسی زد فلیپ 5 به اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شود؛ البته این دستگاه قادر به پشتیبانی از قلم S Pen است.

گلکسی زد فلیپ 5
گلکسی زد فلیپ 5

تصاویر بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ را به تصویر می‌کشند. یکی از این تصاویر مربوط به گلکسی واچ 6 کلاسیک است که شایعات مبنی بر بازگشت حاشیه چرخان را تأیید می‌کند. نسخه استاندارد این سری فاقد این حاشیه چرخان خواهد بود، بااین‌حال مانند برادرش نمایشگر امولد با حاشیه‌های باریک‌تر از گذشته خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  انتشار واتساپ برای ساعت‌های هوشمند Wear OS
گلکسی واچ 6 کلاسیک
گلکسی واچ 6 کلاسیک

انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ دارای GPS، سنسور سنجش ضربان قلب و قابلیت اندازه‌گیری فشارخون باشند و همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض Wear OS 4 با رابط کاربری One UI Watch 5 را اجرا کنند.

گلکسی واچ 6
گلکسی واچ 6

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق برگزاری رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش را اعلام نکرده است، اما این مراسم اواخر ماه آینده میلادی (اوایل مردادماه) در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *