اظهار نظر تازه ایلان ماسک درباره مبارزه با زاکربرگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک می‌گوید مسابقه MMA با مدیرعامل متا می‌تواند واقعاً اتفاق بیفتد.

ایلان ماسک در گفت‌وگویی در توییتر اعلام کرد که مبارزه با مارک زاکربرگ می‌تواند واقعاً اتفاق بیفتد و در این صورت او تمرینات خود را شروع می‌کند تا برای قرارگرفتن در قفس آماده شود. او پیش‌تر زمینی در لاس وگاس را به‌عنوان محل مسابقه به مدیرعامل متا معرفی کرده بود.

ایلان ماسک هفته گذشته در توییتی اعلام کرد که حاضر است تا با مارک زاکربرگ در قفس مبارزه تن‌به‌تن داشته باشد. در ادامه مدیرعامل متا این پیشنهاد را پذیرفت. به‌گزارش دیلی‌میل، حالا ماسک در یک اتاق توییتر اسپیس گفته است: «هنوز تمرینات را شروع نکرده‌ام. ولی اگر این اتفاق رخ بدهد، تمریناتم را آغاز می‌کنم.»

مالک توییتر که برای حضور در یک جشن تولد به اروپا رفته است، گفت این مبارزه واقعاً می‌تواند به‌وقوع بپیوندد، بااین‌حال اگر زاکربرگ مسابقه را جدی بگیرد، شرایط ممکن است به‌شکل بدی پیش برود.

زمانی که ایلان ماسک اولین‌بار ایده مبارزه در قفس را مطرح کرد، به‌نظر می‌رسید که او شوخی می‌کند. اما وقتی مارک زاکربرگ از او خواست تا محل مبارزه را مشخص کند، همه‌چیز رنگ‌وبوی دیگری پیدا کرد. از آن زمان تاکنون حتی تعدادی از ستارگان مسابقات MMA به ماسک پیشنهاد کرده‌اند تا برای تمرینات نزد آن‌ها برود.

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ؛ بزرگ‌ترین مسابقه تاریخ MMA

دیروز «دینا وایت»، رئیس UFC هم مدعی شد که با این دو نفر صحبت کرده است و به‌نظر می‌رسد که آن‌ها واقعاً می‌خواهند با یکدیگر مبارزه فیزیکی داشته باشند.

پیش‌تر بزرگ‌ترین مبارزه در قفس میان «فلوید می‌ودر» و «کانر مک‌گرگور» برگزار شده بود که حدود 600 میلیون دلار درآمد به همراه داشت. اما وایت باور دارد که مبارزه ماسک و زاکربرگ می‌تواند بزرگ‌ترین نبرد تاریخ باشد و بیش از 1 میلیارد دلار درآمد ایجاد کند.

بیشتر بخوانید  آغاز انباشت بیت کوین از سوی ماینرها

این که ماسک و زاکربرگ برای مبارزه با یکدیگر واقعاً در قفس حاضر می‌شوند یا خیر، هنوز مشخص نیست. مدیرعامل تسلا در گذشته بارها اظهاراتی را در صفحه توییتر خود بیان کرده که به آن‌ها عمل نکرده است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *