این شاسی بلند جذاب به زودی به ایران می‌آید + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

این خودرو نسخه بزرگتر دانگ فنگ ix5 یا همان دیگنیتی بهمن موتور محسوب می‌شود.

شرکت کرمان موتور به‌تازگی طی مراسم بازدید نمایندگی‌ها از خطوط تولید این خودروساز از شاسی بلند جدید خود به نام KMC KX7 پرده برداشت. این خودرو که در واقع نسخه ایرانیزه دانگ فنگ فورتینگ ix7 محسوب می‌شود قرار است به‌زودی در قالب یک شاسی بلند دو دیفرانسیل 7 نفره روانه بازار ایران شود. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند کی ام سی KX7 آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی

شاسی بلند KMC KX7 نسخه بزرگتر دانگ فنگ ix5 یا همان دیگنیتی بهمن موتور محسوب می‌شود و از زبان طراحی مشابه با آن بهره می‌برد. البته با این تفاوت که طراحان برای بخش عقب این خودرو طرح جعبه‌ای را به‌جای طرح کوپه‌ای‌مانند دیگنیتی در نظر گرفتند.

از سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به جلوپنجره با عناصر کرومی، چراغ‌های جلو متصل شده به جلوپنجره، ورودی هوای پهن سپر جلو و چراغ‌های عقب به‌هم متصل اشاره کرد.

طول کی ام سی KX7 به 4930 میلی‌متر، عرض آن 1935 میلی‌متر، ارتفاع آن 1765 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2810 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو از رینگ‌های 20 اینچی با تایرهای 245/50 بهره می‌برد. وزن این خودرو نیز 2070 کیلوگرم اعلام شده است.

مشخصات فنی

شاسی بلند KMC KX7 به یک موتور 2 لیتری توربوشارژر TGDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 230 نیوتن‌متر و گشتاور 355 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ساخت DAE به تمام چرخ‌های این شاسی بلند دو دیفرانسیل می‌رساند. ضمن این‌که امکان تنظیم وضعیت انتقال قدرت در حالت تک دیفرانسیل جلو، چهار چرخ محرک با ضریب ثابت یا حالت اتوماتیک AWD نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید  خودروهای جدید جیلی در راه ایران + تصاویر

امکانات ایمنی و رفاهی

کی ام سی KX7 از امکانات ایمنی متعددی چون اخطار نقاط کور در هنگام پیاده شدن از خودرو، اخطار نقاط کور در هنگام پارک کردن، سامانه جلوگیری از واژگونی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، رانندگی بین خطوط، رانندگی خودکار سطح 2.5، رادار تابلوخوان، رادار نقطه کور، رادار خطی و 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای بهره می‌برد.

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سنسور باران، سنسور نور، خروجی برق 220 ولت ردیف دوم، شارژر بی‌سیم موبایل، نورپردازی کابین، استارت دکمه‌ای، فناوری LED چراغ با نوردهی در تقاطع، در صندوق عقب برقی، پاک‌سازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی سه حالته، 9 بلندگو، سقف پانوراما، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز اتوهلد، ترمز پارک برقی، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک سه کاناله با پنل پرتاب باد مستقل ردیف دوم و سوم، دوربین ثبت وقایع، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر لمسی، جلوآمپر دیجیتال با قابلیت شخصی‌سازی، هدآپ، حافظه صندلی راننده، تنظیم برقی گودی کمر راننده و صندلی‌های برقی جلو با گرم‌کن و سردکن اشاره کرد.

قیمت شاسی بلند KMC KX7

شرکت کرمان موتور نسخه 30 هزار دلاری شاسی بلند کی ام سی KX7 را برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته است. از این رو به احتمال زیاد این محصول جدید کرمان موتور با قیمتی نزدیک به فونیکس تیگو 8 پرو مکس روانه بازار ایران خواهد شد.

منبع: گجت‌نیوز

4 پاسخ

  1. سلام
    واقعا از خودروهای چینی خسته شدیم اجازه بدین خودروهای تویوتا وکره ای و ژاپنی وارد ایران بشه چرا کسی به فکر مردم ایران نیست

  2. آرین جان همه مثل شما همین خاسته دارن .ولی کو گوش شنوا و دو چشم بینا

  3. خداوند صبر کنندگان دوست دارد. پس تا میتونی صبوری کن که شاید به نوادگانت برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *