طراحی متفاوت قاب آیفون 15 نسبت به مدل پیشین این برند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

تصاویر جدید منتشر شده، نشان دهنده تغییرات بسیار کوچک و جزئی در مورد آیفون ۱۵ پرو هستند.

به‌نظر می‌رسد براساس تصاویر لورفته از طریق منابع آگاه مربوط به قاب آیفون ۱۵ پرو، دکمه‌های پاور و حجم صدا در این گوشی هوشمند نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو، کمی پایین‌تر قرار خواهند گرفت.

همچنین این تصاویر نشان می‌دهند که پورت USB-C در آیفون ۱۵ پرو که جایگزین پورت لایتنینگ در مدل‌های فعلی می‌شود، ظاهراً کمی‌ بزرگ‌تر از مدل‌های آیفون‌ ۱۴ پرو است.

از همه مهم‌تر، کیس‌های جدید دارای دکمه جدید بی‌صدا (Mute) هستند که ظاهراً قرار است جایگزین سوئیچ قبلی بی‌صدا در قسمت بالای دکمه‌های حجم صدا شود. این دکمه ظاهراً مانند سوئیچ نیاز به فضای کمتری دارد و بریدگی کوچک‌تری را به خود اختصاص داده است.

تغییرات احتمالی طراحی آیفون ۱۵ پرو

یکی از کاربران با نام کاربری Majin Bu ویدیویی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد آیفون ۱۵ پرو ظاهراً به لنزهای دوربین بزرگ‌تر و میکروفون بزرگ‌تری مجهز خواهد بود. همچنین در ویدیو دیده می‌شود که بریدگی مربوط به دکمه حجم صدا نیز در این قاب که تصاویر آن فاش شده، به‌صورت یکپارچه طراحی شده است.

آیفون ۱۵ پرو احتمالاً با شاسی تیتانیومی، لبه‌های جلویی و عقبی دارای کمی خمیدگی، حاشیه‌های باریک‌تر و ماژول دوربین ضخیم‌تر از راه می‌رسد. همچنین به‌نظر می‌رسد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در فصل پاییز و در کنار آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس معرفی و در دسترس کاربران قرار بگیرند.

تصاویر جدید به اشتراک گذاشته شده، تغییرات بسیار کوچک و جزئی را در مورد آیفون ۱۵ پرو نشان می‌دهند، ولی همین تصاویر و ویدیو می‌توانند تصویری کلی از طراحی احتمالی این گوشی هوشمند به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید  افزایش ضخامت دوربین آیفون 15 پرومکس نسبت به نسخه قبلی اپل

باید دید درنهایت اپل موبایل جدید خود را با چه تغییرات طراحی و با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *