استفاده مستقیم از بینگ برای کاربران پولی ChatGPT در iOS میسر شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اپلیکیشن ChatGPT با دریافت به‌روزرسانی دیگری برای iOS با بینگ ادغام شده است.

شرکت OpenAI در ماه مه اولین برنامه رسمی ChatGPT را برای کاربران iOS منتشر کرد. از آن زمان، این برنامه با ویژگی‌های جدیدی ازجمله پشتیبانی از میانبرهای سیری به‌روز شده است. اکنون اپلیکیشن ChatGPT برای iOS به‌روزرسانی دیگری دریافت کرده که به موجب آن، کاربران اشتراک پولی این هوش مصنوعی می‌توانند به‌صورت مستقیم از بینگ استفاده کنند.

ChatGPT در سیستم‌عامل iOS با Bing ادغام شد

براساس گزارش‌های منتشرشده، کاربران نسخه پولی هوش مصنوعی شرکت OpenAI، یعنی نسخه ChatGPT Plus اکنون می‌توانند ویژگی جدید «Browsing» را فعال کنند که به موجب آن GPT-4 به جستجوی Bing نیز مجهز می‌شود. بااین‌حساب و وقتی چنین قابلیتی فعال باشد، ChatGPT پاسخ‌های جامع و کامل‌تری درباره رویدادها و اطلاعاتی که فراتر از داده‌های آموزشی اصلی آن است، ارائه می‌کند.

به عبارت دیگر، این بدان معنی است که ChatGPT از جستجوی Bing برای ارائه پاسخ‌های دقیق‌تر براساس داده‌های اخیر استفاده می‌کند. گفتنی است که ChatGPT با داده‌های حداکثر تا سپتامبر ۲۰۲۱ آموزش دیده. هوش مصنوعی درباره رویدادهایی که پس از آن اتفاق افتاده است، اطلاعی ندارد و با ادغام با Bing این مشکل را حل می‌کند.

درحال‌حاضر چنین ادغام مشابهی در نسخه وب ChatGPT نیز موجود است. مایکروسافت در اوایل سال جاری سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری در OpenAI انجام داد. درنتیجه Bing به موتور جستجوی پیش‌فرض ChatGPT تبدیل شد. گفتنی است مایکروسافت اخیراً برنامه Bing را برای iOS با ویجت جدیدی به‌روز کرده است که کاربر را مستقیماً به چت ربات مبتنی ChatGPT می‌‌برد.

کاربران برای فعال‌کردن ویژگی جدید مبتنی بر Bing، در بخش «ویژگی‌های جدید» (New Features) باید به‌دنبال گزینه «مرور» (Browsing) بگردند و همچنین لازم است مطمئن شوند که از نسخه GPT-4 استفاده می‌کنند. هزینه اشتراک نسخه پولی هوش مصنوعی ChatGPT برای iOS ماهانه ۲۰ دلار است. این برنامه در بیش از ۴۰ منطقه در سراسر جهان در دسترس است.

بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی به کمک پیوند عضو می‌آید

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *