ماینرها ۱۲۸ میلیون دلار بیت‌کوین به بازار عرضه کردند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

داده‌های شرکت تحقیقات بلاکچین گلسونود از عرضه ۱۲۸ میلیون دلار بیت‌کوین استخراج شده توسط ماینرها به صرافی‌های متمرکز طی یک هفته گذشته حکایت دارد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی گلسنود، طی یک هفته گذشته و با افزایش نسبی قیمت بیت کوین در بازار، ماینرها میزان عرضه سود حاصل از فعالیت های استخراجی خود به صرافی های متمرکز را طی یک هفته گذشته به ۳۱۵ درصد افزایش دادند.

به گفته این شرکت تحقیقاتی، میزان سود حاصل از استخراج ماینرها از تراکنش های شبکه بیت کوین برای اولین بار پس از بازار گاوی سال ۲۰۲۱ رونق چشمگیری داشته و همین موضوع منجر به افزایش عرضه بیت کوین استخراج شده توسط آنها به صرافی ها و نقد کردن سود آنها شده است.

معمولا این اقدام ماینرها به معنای آماده شدن آنها برای نقد کردن سود حاصل از استخراج و عرضه بیت کوین ها به بازار طی کوتاه مدت است؛ موضوعی که به گفته کارشناسان، یکی از عوامل اصلی بازگشت قیمت از مسیر صعودی هفته گذشته از کانال ۳۱ هزار دلار به ۳۰ هزار دلار محسوب می شود.

به گفته «کی یانگ جو» از مدیران ارشد «کریپتو کوآنت» ماینرها پس از ماه ها انتظار فرصت مناسبی برای نقد کردن بیت کوین های استخراج شده خود به دست آورده اند و آن را از دست نخواهند داد.

بدیهی است؛ در صورت ادامه روند افزایش عرضه بیت کوین توسط ماینرها در صرافی ها، این اقدام می تواند مانع رشد بیشتر قیمت شده و یا دستکم، تاثر چشمگیر منفی روی آن بگذارد.

منبع: تحلیل بازار

بیشتر بخوانید  قیمت بیت‌کوین بار دیگر کاهشی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *