سامسونگ زمان عرضه گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را اعلام کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

سامسونگ زمان عرضه و قیمت گوشی‌های جدید گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را اعلام کرد.

گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 که ساعاتی پیش به‌طور رسمی از سوی سامسونگ معرفی شدند، جدیدترین محصولات تاشوی این غول فناوری کره جنوبی محسوب می‌شوند. قیمت زد فولد 5 تغییری نسبت به نسل پیش نداشته، اما زد فلیپ 5 عملاً ارزان‌تر شده است.

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ که تحت عنوان گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 معرفی شده‌اند، در مقایسه با یکدیگر، از نظر مشخصات فنی تغییرات اندکی دارند. درنتیجه از نظر قیمت هم تفاوتی با نسل پیش دیده نمی‌شود و مدل فلیپ حتی ارزان‌تر خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5

گلکسی زد فولد 5 در مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1799 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت در مدل 512 گیگابایتی، به 1769 پوند و در مدل 1 ترابایتی، به 2049 پوند می‌رسد.

گلکسی زد فلیپ 4 پارسال در مدل پایه ظرفیت 128 گیگابایتی داشت، اما امسال در مدل زد فلیپ 5 از ظرفیت 256 گیگابایتی بهره می‌برد و همچنان قیمت را 999 دلار نگه داشته است. درنتیجه می‌توان گفت که این گوشی ارزان‌تر شده است. Z Flip 5 در مدل 512 گیگابایتی با قیمت 1149 پوند عرضه می‌شود.

سامسونگ گوشی‌های تاشوی جدید خود را از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. اما فروش جهانی این گوشی‌ها از 20 مردادماه آغاز خواهد شد. مدل زد فولد 5 در رنگ‌های آبی، آبی یخی، خاکستری، مشکی و کرمی روانه بازار می‌شود. مدل زد فلیپ 5 نیز رنگ‌های سبز، گرافیتی، کرمی، صورتی، خاکستری، آبی، سبز و زرد را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید  استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی دو گوشی هوشمند ممکن شد

پرچمداران جدید سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده می‌کنند که به‌طور اختصاصی برای محصولات گلکسی توسعه یافته است. گلکسی زد فلیپ 5 امسال اندازه نمایشگر بیرونی خود را افزایش داده و از یک صفحه بزرگ‌تر و کارآمدتر استفاده می‌کند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *