به تصویر کشیدن حضور آدم فضایی‌ها در کاخ سفید توسط هوش مصنوعی! + تصاویر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

با انتشار اخبار وجود فرازمینی‌ها، هوش مصنوعی آینده‌ای را با حضور فرازمینی‌ها در کاخ سفید به همراه بایدن، رییس‌جمهور آمریکا به تصویر کشید.

هنرمند موفق، هنرمندی است که از همه‌ی فرصت‌ها برای نشان دادن خلاقیت خود استفاده کند. یکی از کاربران سابردیت midjourney نیز از این اخبار استفاده کرد تا با چند پرامپت، روزهایی را نشان دهد که دولت آمریکا مجبور به معرفی فرازمینی‌ها به دنیا شده است. این تصاویر در مدت زمان کوتاهی موردتوجه قرار گرفتند و در روزهای آتی بیشتر هم دیده خواهند شد؛ می‌خواهم بگویم اگر کسب‌وکار آنلاین دارید یا به‌دنبال کسب درآمد از یوتیوب هستید باید به همین شکل عمل کنید.

از این‌ها بگذریم چند نکته در این تصاویر وجود دارد که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌‌کنم. در شاتر تصویرسازی چهره استادان بر اساس رشته‌‌هایشان گفتیم که اگر داده‌های آموزشی هوش مصنوعی حاوی کلیشه‌ها و سایر سوگیری‌ها باشد، مولد تصویر هوش مصنوعی ممکن است یاد بگیرد که آن کلیشه‌ها را در تصاویر تولیدشده خود بازتولید کند. در اینجا هم می‌توانید همان چهره‌ی بسیار آشنای آدم فضایی‌ها با سرهای عجیب، چشم‌های سیاه و پوست سبز را مشاهده کنید. اگر فرازمینی‌ها این شکلی باشند (با همین لبخندهای پهن) می‌توانم بدون ترس سر صحبت را با هر کدامشان باز کنم.

نکته بعدی بهبود تصویرسازی دست‌ها (در جایی که نباید) است. با اینکه هنوز به کمال نرسیده اما می‌بینید در جایی که نباید، بیگانه فضایی دست‌هایی فوق‌العاده با پنج انگشت کشیده دارد، حال آنکه رئیس جمهور آمریکا یکی از پنج انگشت خود را از دست داده است.

در نهایت تصویر آخر که با پس‌زمینه مشکی به‌نوعی حس ماجرای پشت‌پرده را القا می‌کند، تکمیل‌کننده تمام تصاویر پیشین است. جایی که بایدن و سردسته فضایی‌ها با خنده دست می‌دهند و احتمالاً بعد از آن آدم فضایی لباسش را درمی‌آورد و می‌رود تا اخبار را از رسانه‌ها دنبال کند.

بیشتر بخوانید  تصمیم پرتغال برای تحریم شرکت چینی هواوی

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *