اعلام تاریخ احتمالی معرفی آیفون 15

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اپراتورهای مخابراتی به کارمندان خود اجازه رفتن به مرخصی در روز 13 سپتامبر به دلیل معرفی یک گوشی مهم را نداده‌اند.

از زمان معرفی آیفون 14 توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون 15 وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند.

چندین منبع به 9to5Mac اعلام کرده‌اند که اپراتورهای مخابراتی از کارمندان خود خواسته‌اند که در روز 13 سپتامبر (22 شهریور) به دلیل معرفی یک گوشی هوشمند مهم مرخصی نگیرند. هرچند این گزارش زمان معرفی آیفون 15 را به‌طور رسمی تأیید نمی‌کند، اما اپل معمولاً رویداد معرفی آیفون خود را در ماه سپتامبر برگزار می‌کند.

در حالی که بیشتر گوشی‌های آیفون روز سه‌شنبه معرفی شده‌اند، رویداد سال گذشته در روز چهارشنبه 7 سپتامبر برگزار شده بود. با توجه به اینکه 13 سپتامبر نیز چهارشنبه است، معرفی خانواده آیفون 15 در این تاریخ چندان بعید به نظر نمی‌رسد.

اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز شود.

احتمال عرضه دیرتر برخی مدل‌های آیفون 15 وجود دارد

همچنین سال گذشته فروش آیفون 14 پلاس به دلیل مشکلات عرضه کمی دیرتر و از 7 اکتبر (15 مهر) آغاز شده بود. در سال 2020 نیز تأخیر مشابهی صورت گرفت که بر عرضه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی تأثیرگذار بود. حالا برخی از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 15 نیز ممکن است امسال دیرتر عرضه شود، در حالی که برخی دیگر معتقد هستند که فروش تمام مدل‌های جدید حتی با وجود «کمبود شدید» از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید  امکان کنترل لوازم خانه در iOS17 فراهم می‌شود

اخیراً اعلام شده بود که تقاضا برای آیفو‌ن 15 احتمالاً بسیار کمتر از نسل قبل خواهد بود. همچنین درباره مدل‌های پرو آیفون 15 گفته شده بود که این دستگاه‌ها احتمالاً با فریم تیتانیومی، حاشیه نمایشگر باریک‌تر و قیمت بالاتر از راه می‌رسند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *