نسخه آزمایشی One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ منتشر شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

به‌روزرسانی One UI 6 برای گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی S23 سامسونگ منتشر خواهد شد.

سامسونگ برنامه‌ی بتای خود را برای انتشار One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ آغاز کرده است. این آپدیت ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از طراحی ساده‌تر و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر بهره می‌برد.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، بسیاری از عناصر گرافیکی در طراحی One UI 6 بهینه شده‌اند تا ظاهر کلی این رابط‌کاربری احساس مدرن‌تر بودن را به کاربران القا کند. این آپدیت از فونت پیش‌فرض و شکلک‌های جدیدی بهره می‌برد که می‌توان از آن‌ها در صفحه‌کلید سامسونگ استفاده کرد.

غول فناوری کره‌ی جنوبی همچنین ظاهر پنل دسترسی سریع (Quick Panel) را در One UI 6 به‌روزرسانی کرده تا بتوانید با روشی ساده‌تر به ویژگی‌های مهم گوشی خود دسترسی داشته باشید.

به‌نوشته‌ی ورج، One UI 6 به شما اجازه می‌دهد صفحه‌ی قفل گوشی خود را سفارشی‌سازی کنید. به‌عبارت دیگر کاربران می‌توانند صفحه‌ی قفل مخصوص خود را با حالت‌ها و روتین‌های موردنظرشان مرتبط کنند که عملکردی شبیه حالت فوکوس صفحه‌ی قفل آیفون دارد.

متأسفانه One UI 6 ابتدا فقط برای دارندگان گوشی‌های سری گلکسی S23 در دسترس قرار خواهد گرفت و حتی درصورت خرید تاشوهای جدید این شرکت یعنی گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵، فعلاً نمی‌توانید طعم نسخه‌ی جدید One UI را تجربه کنید. نسخه‌ی آزمایشی این رابط‌کاربری از امروز برای کاربران ایالات‌متحده، آلمان و کره‌ی جنوبی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  مهاجرت ۵۳ درصدی جوانان کره‌ای از اندروید به آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *