امکان نوشتن مقالات مشارکتی با هوش مصنوعی در لینکدین

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

قابلیت استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله با همکاری متخصصان دیگر در لینکدین امکان‌پذیر شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زومیت، لینکدین قابلیت جدیدی تحت عنوان «مقالات مشارکتی» معرفی کرده است که با بهره‌گیری از «آغازگر مکالمه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی» بین متخصصانی که مشغول استفاده از این پلتفرم هستند مکالمه برقرار می‌کند. لینکدین می‌گوید سیستم جدیدش مقالات را بر اساس نمودار مهارت‌های هر فرد می‌نویسد و از آن‌ها می‌خواهد که اطلاعات بیشتر به مقاله اضافه کنند.

به نوشته‌ی ورج، لینکدین معتقد است سیستم جدیدش به کاربران کمک می‌کند که ساده‌تر دیدگاه‌هایشان را با بقیه به اشتراک بگذارند، چون همیشه «شروع مکالمه سخت‌تر از پیوستن به آن است.»

بر اساس گفته‌ی سوزی اوونز، سخنگوی لینکدین، «بدنه‌ی این مقالات، مبتنی‌بر هوش مصنوعی است.» این هوش مصنوعی با بهره‌گیری از متن‌هایی که توسط تیم تحریریه‌ی لینکدین ایجاد شده‌اند یا به‌طور مداوم بهینه‌ می‌شوند، تعلیم داده شده است.

گفته می‌شود در دو روز اخیر حداقل ۴۰ مقاله با استفاده از قابلیت جدید لینکدین نوشته شده‌اند. این نشان می‌دهد سرعت استفاده از هوش مصنوعی بسیار بالا است. گفته می‌شود لینکدین با گروهی منتخب از متخصصان در حال آزمودن قابلیت مقالات مشارکتی است.

شماری از محتواهای خلق‌شده با هوش مصنوعی، با انتقاد کاربران مواجه شده‌اند. این اصلاً تعجب‌برانگیز نیست، چون بررسی‌ها نشان می‌دهد سیستم‌های هوش مصنوعی مولد گاهی‌اوقات مرتکب اشتباه می‌شوند.

استفاده‌ی لینکدین از هوش مصنوعی نتیجه‌ی تمرکز ویژه‌ی مایکروسافت (شرکت مادر لینکدین) بر این حوزه است. مایکروسافت میلیاردها دلار به پروژه‌های هوش مصنوعی اختصاص داده و این فناوری را به شماری از سرویس‌هایش اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید  رونمایی شرکت OpenAI از هوش مصنوعی GPT-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *