افزایش چشمگیر ارزش سهام کاردانو

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

افزایش قابل توجه ADA قدرت و بلوغ اکوسیستم کاردانو را نشان می دهد.

کاردانو به یک نقطه عطف قابل توجه در اکوسیستم خود دست یافت. طبق گزارشات اخیر ارزش کل توکن‌ های ADA موجود در شبکه Cardano به نقاط چشمگیر و جدیدی رسیده است.

گزارشات DeFiLlama نشان می دهد که کل ارزش توکن‌ های ADA از ۴۳۰ میلیون فراتر رفته است. این موفقیت نمایانگر افزایش باور و اعتماد به فرآیند اجماع اثبات سهام (PoS) Cardano است. دارندگان ADA با وجود این فرایند می توانند فعالانه به امنیت شبکه کمک کنند و از انجام این کار سود ببرند.

دارندگان ADA می توانند توکن های خود را از طریق مکانیسم شرط بندی کاردانو به یک استخر اختصاص دهند و بر اساس سهام خود جوایزی کسب کنند. کاربرانی که درگیر سهامداری و سرمایه گذاری می‌شوند به شبکه کمک می‌کنند تا غیرمتمرکزتر و ایمن ‌تر شود. در عین حال از طریق جوایز ADA برای کاربران درآمد ایجاد می شود. استیکینگ به عنوان جایگزینی برای استخراج سنتی که اغلب از قدرت پردازش و انرژی زیادی استفاده می کرد، توسعه می یابد.

چه دلایل مسبب افزایش قیمت ارز دیجیتال کاردانو است؟

دلایل متعددی برای افزایش اخیر قیمت ADA در کاردانو وجود دارد. یکی از دلایل این است که سرمایه گذاران دوستدار محیط زیست به دنبال جایگزین های سازگار با محیط زیست هستند. آنها به دلیل شبکه های اثبات کار (PoW) با مصرف انرژی کمتر به دلیل تعهد آن به پایداری محیط زیست، به سمت Cardano کشیده شده‌ اند. Cardano یک بلاک چین PoS است که انرژی بسیار کمتری مصرف می کند و در عین حال امنیت فوق العاده ای دارد.

بیشتر بخوانید  افزایش استفاده شرکت‌ها از هوش مصنوعی در تبلیغات

افزایش قابل توجه ADA قدرت و بلوغ اکوسیستم کاردانو را نشان می دهد. با گسترش مالکیت ADA در میان استخرهای سهام بیشتر، مشارکت بیشتر در سهام امنیت شبکه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، کاردانو به دلیل غیرمتمرکز بودن، در برابر حملات احتمالی مقاومت بیشتری دارد.

به‌علاوه، زمانی که توکن ‌های بیشتری در معرض خطر قرار می‌گیرند، ADA کمتری برای معامله باقی می‌ ماند. عدم تعادل عرضه و تقاضا ناشی از این کاهش عرضه می تواند ارزش بازار ADA را افزایش دهد. سرمایه گذارانی که تصمیم می گیرند توکن های ADA خود را به اشتراک بگذارند، علاوه بر مشارکت در شبکه، از رشد احتمالی قیمت سود می برند.

ویژگی‌های پروتکل Ouroboros

کاردانو یک پروتکل اثبات سهام کم مصرف است که تضمین های امنیتی اثبات کار را ارائه می دهد و آن را افزایش می دهد. پروتکل Ouroboros برای اطمینان از یکپارچگی، طول عمر و عملکرد پروتکل و شبکه های پشتیبان از ترکیب شناسی و نظریه بازی های ریاضی استفاده می کند.

پروتکل Ouroboros کاردانو به طور تصادفی اعتباردهنده ها را برای تأیید بلوک ها و افزایش شانس گزینش مجدد آنها انتخاب می کند. مشابه بیت کوین، پس از ۳-۵ تایید و اعتبارسنجی، انتخاب انجام می شود. مقدار سهام ADA احتمال تبدیل شدن به یک رهبر و مالکیت را بیشتر می کند. این الگوریتم عوامل موثر بر تصمیمات فردی را در نظر می گیرد و از دستکاری اطلاعات محافظت می کند. فرآیند اعتبار سنجی دربرگیرنده تایید کننده ها است. با وجود اینکه نگرانی هایی در مورد فعال بودن این پروتکل وجود دارد، استفاده از آن همچنان در حال بهبود است.

بیشتر بخوانید  ۱۰۰۰۰ نفر دیگر از نیروهای شرکت متا اخراج شدند

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *