تصمیم جدی زاکربرگ برای مبارزه با ایلان ماسک!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

مارک زاکربرگ با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام، از کسب کمربند آبی در جوجیستو خبر داد.

طی سال‌های اخیر، مبارزه‌ی فیزیکی بین افراد مشهور بسیار رایج شده و از چندماه قبل شاهد انتشار خبرهایی درمورد احتمال مبارزه‌ی قفس بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ بودیم.

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اکنون در جیوجیتسو کمربند آبی گرفته که به‌عنوان جدیدترین دستاورد او در هنرهای رزمی شناخته می‌شود و احتمالاً خود را برای رقابت قفس آماده می‌کند.

زاکربرگ ۳۹ ساله در اواخر هفته‌، تصویری در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، کمربند آبی جوجیستو را پوشیده بود. در این عکس مدیرعامل متا درکنار دیو کاماریلو، رزمی‌کار ۴۶ ساله که کمربند مشکی در جودو و همچنین جوجیتسو برزیلی دارد، ایستاده است.

زاکربرگ در پستی اینستاگرامی نوشت: «تبریک به کاماریلو برای کمربند مشکی. تو مربی بزرگی هستی و من از تمرین با تو چیزهای زیادی درمورد جنگیدن و زندگی یاد گرفتم.»

واکنش به پست اینستاگرامی زاکربرگ تا حدود زیادی مثبت بوده و لایک‌های زیادی دریافت کرده است. یکی از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی نوشت: «ایلان با مشکل مواجه شده.»

ماسک ماه گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد برای مبارزه در قفس با زاکربرگ آماده خواهد شد. مدیرعامل تسلا همچنین عکسی از خود با ژرژ سنت پیر، قهرمان MMA به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد با او تمرین کرده است.

وایت دانا، رئیس UFC نیز قبلاً اعلام کرده که ماسک و زاکربرگ برای برگزاری مبارزه‌ی قفس بسیار جدی هستند.

اگرچه هنوز نمی‌دانیم مسابقه‌ی قفس بین ماسک و زاکربرگ برگزار خواهد شد یا نه اما این دو میلیاردر معروف در حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیز رقابت بسیار شدیدی دارند. مدیرعامل متا اخیراً شبکه‌ی اجتماعی متن‌‌محور خود موسوم‌به تردز را برای رقابت با توییتر راه‌اندازی کرد و ازطرف دیگر، ماسک لوگو و نام شرکت توییتر را به X تغییر داد.

بیشتر بخوانید  افشای بخش‌هایی از کد منبع توییتر / ایلان ماسک به دردسر افتاد

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *