همکاری چند شرکت چینی برای ضربه‌زدن به سامسونگ در بازار آمریکا

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
چند شرکت چینی صنعت نمایشگر با ثبت شکایت رسمی به دنبال ابطال یکی از پتنت‌های متعلق‌ به سامسونگ که مربوط‌ به نمایشگر است، هستند.
چند شرکت چینی تولیدکننده‌ی نمایشگر ازجمله BOE ،CSOT ،Tianma و Visionx با همکاری یکدیگر در تلاش‌اند تا یکی از پتنت‌های متعلق‌ به سامسونگ را در ایالات متحده باطل کنند. این اقدام واکنش مستقیم به تلاش‌های قبلی سامسونگ برای جلوگیری از واردات نمایشگر سایر شرکت‌ها به بازار آمریکا است. در آن دوران، سامسونگ ادعا می‌کرد که نمایشگر شرکت‌های چینی پتنت‌های این شرکت کره‌ای را نقض می‌کنند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، پتنت مذکور به پنل‌های OLED ارتباط دارد. سال گذشته، سامسونگ به‌جای اینکه مستقیماً شرکت‌های چینی را هدف قرار دهد، با ثبت شکایت در کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا سراغ شرکت‌های واردکننده رفت. با‌این‌حال، چینی‌ها علیه سامسونگ موضع گرفته‌اند.

BOE ،CSOT ،Tianma و Visionx که در بین شرکت‌های بزرگ چین قرار می‌گیرند، با اقدام متقابل علیه سامسونگ احتمالا به‌طور‌ناخواسته اعتراف کرده‌اند که محصولاتشان باعث نقض پتنت‌های غول کره‌ای می‌شود.

مقابله‌ی شرکت‌های چینی با سامسونگ از اوایل ماه گذشته آغاز شد؛ زمانی‌که BOE از سامسونگ و چند شرکت تابعه در چین شکایت کرد. جالب است که BOE در شکایت‌هایش سراغ کسب‌و‌کارهای تراشه و سرمایه‌گذاری سامسونگ رفته است که به کسب‌و‌کار نمایشگر ارتباط مستقیمی ندارند.

هیئت دادرسی و تجدیدنظر آمریکا فعلاً در حال ارزیابی پرونده است تا ادعاهای مطرح‌شده‌ی شرکت‌های چینی را بررسی کند.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  اعلام زمان انتشار اندروید 14 و One UI 6.0 برای گوشی‌های سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *