بیت‌کوین وارد کانال 28 هزار دلاری شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

قیمت فعلی این رمزارز از یک رشد قابل‌توجه در بازار ارز دیجیتال خبر می‌دهد.

بزرگ‌ترین رمزارز دنیا یعنی بیت کوین در چند وقت گذشته رشد بسیار زیادی داشته و دیروز یک افزایش 6 درصدی را پشت سر گذاشت. قیمت این ارز دیجیتال حالا برای نخستین‌بار از ماه مه به بعد، به حدود 28,800 دلار رسیده که نسبت به ابتدای سال پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

مشهورترین رمزارز بازار در سه‌شنبه یک رشد بالغ بر 6 درصدی را تجربه کرد و حالا در حوالی 28,800 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات بیت کوین در 24 ساعت گذشته 25 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار این ارز حالا حدود 558 میلیارد دلار است.

رشد قیمت بیت کوین

با توجه به این که قیمت بیت کوین در آغاز سال جاری میلادی یعنی در تاریخ 1 ژانویه نزدیک به 17 هزار دلار بود، قیمت فعلی این رمزارز از یک رشد قابل‌توجه در این بازار خبر می‌دهد. البته باید یادآوری کنیم که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در اواسط آوریل به قیمت 31 هزار دلار هم رسید، اما دوباره یک افت را تجربه کرد و تا حوالی 25,500 دلار پایین آمد.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

اتریوم، دیگر رمزارز بزرگ بازار هم در شبانه‌روز گذشته با یک رشد 4.8 درصدی به حوالی قیمت 1,800 دلار رسیده است. حجم معاملات این رمزارز در 24 ساعت گذشته 8.48 میلیارد دلار بوده است و ارزش کلی بازار آن 218 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

اتریوم نیز در اواسط ماه آوریل به قیمت بالغ بر 2,100 دلار رسید، اما رفته‌رفته پایین‌تر آمد و حتی به حدود 1,600 دلار رسید. این رمزارز نیز در ابتدای سال 2023 در حدود قیمت 1,100 دلار معامله می‌شد. حالا باید ببینیم که آینده این بازار به کدام سمت پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید  ارز دیجیتال ایرانی چیست؟ / کاربرد ارزهای دیجیتال در ایران

طبق اطلاعات CoinMarketCap، پس از بیت کوین و اتریوم، تتر، BNB و USD Coin از نظر ارزش بازار در رده‌های بعدی قرار دارند. Solana ،Dogecoin ،Cardano ،XRP و TRON هم در رده‌های بعدی دیده می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *