افزایش 9 درصدی ارزش شیبا اینو

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

در حالی که این میم کوین را با رشد بالایش می‌شناسند، رشد آن از ابتدای سال تاکنون چشمگیر نبوده است.

شیبا اینو (SHIB) با افزایش ۳.۲۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به رالی جاری بازار پیوست. دومین میم کوین بزرگ با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۴۱۲ دلار معامله می شود. بنابراین به طور موثری همه اشکال ضرر در هفته گذشته جبران شد، زیرا شیب در این بازه زمانی بیش از ۹ درصد افزایش یافت.

Shiba Inu یکی از آلتکوین های کلیدی است که کمی درخشش به بازار می بخشد. فراتر از قابلیت های یک میم کوین، شیب یکی از پر جنب و جوش ترین جوامع توسعه دهندگان را دارد. اعضای جامعه شیببا اینو روی یک محصول فعال کار می کنند تا ارزش بیشتری برای اکوسیستم خود به ارمغان بیاورند. پروتکل شیباریوم، که هنوز در حال افزایش توسعه است. این پروتکل نمونه بارز کانال هایی است از طریق آنها تلاش می شود تا تفاوت ایجاد شود.

به نقل از یوتودی، افزایش مداوم قیمت حداقل دو جنبه دارد، از جمله احساسات جاری بازار و اثر نرخ سوخت.

با همبستگی عمیقی که اکثر آلتکوین ها، از جمله SHIB، با بیت کوین دارند، افزایش قیمت همزمان با بزرگترین کریپتو اجتناب ناپذیر می شود. علاوه بر این، شیبا اینو ارقام خوبی را در رابطه با نرخ توکن سوزی خود ارائه می دهد. توکن سوزی شیب یک ویژگی کاهش تورم است که تمایل به ایجاد افزایش قیمت دارد.

آیا روند صعودی شیبا اینو پایدار است؟

با وجود ارزش بازار نسبتاً عظیم ۴.۳۶ میلیارد دلاری، Shiba Inu هنوز نوسانات شدیدی را تجربه می کند. در حالی که این میم کوین را با رشد بالایش می شناسند، رشد آن از ابتدای سال تاکنون چشمگیر نبوده است زیرا رقبای بیشتری به اکوسیستم میم کوین ها راه پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید  از مارک زاکربرگ تا ایلان ماسک؛ بزرگان چطور متاورس را کشتند و آن را دفن کردند؟

احتمال بازگشت نزولی در کوتاه مدت زیاد است. با این حال، ظهور Shibarium در شبکه اصلی قطعاً هیجانات بازار را دوباره بازمیگرداند. همچنین این پلتفرم ابزار جدید ایجاد می ‌کند و ارزش ذاتی توکن SHIB را در بلندمدت افزایش می‌ دهد. به این ترتیب، رشد فعلی SHIB ممکن است پایدار نباشد، اما در دراز مدت، آلتکوین امیدوارکننده ای باقی می ماند.

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *