احتمال فروش یکی از بندهای هدست ویژن پرو به صورت جداگانه

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

احتمالا بند دوم ویژن پرو اپل در جعبه‌ی محصول عرضه نخواهد شد.

اپل ویژن پرو هدستی واقعیت ترکیبی است که از طراحی مشابه سایر هدست‌ها استفاده می‌کند، اما ظاهراً در بخش بالایی‌اش یک بند دیگر نیز دارد تا محکم سرجایش بایستد. اپل به هنگام رونمایی ویژن پرو هیچ اشاره‌ای به این بند نکرد و صرفاً در یکی از تصاویر تبلیغاتی شاهد بند بودیم.

آن‌طور که گیزموچاینا می‌نویسد، بند بالایی هدست احتمالاً با هدف حفظ تعادل تولید شده است تا زمانی که کاربر حرکت می‌کند، وزن هدست آزاردهنده نشود. ویژن پرو افزون‌بر این بند، یک بند دیگر با پوشش پارچه‌ای نیز دارد که دورتادور سر را می‌پوشاند.

اپل فعلاً وزن ویژن پرو را اعلام نکرده است، اما تصمیم‌ بحث‌برانگیز این شرکت برای استفاده از باتری خارجی نشان می‌دهد که احتمالاً ویژن پرو وزن کمی ندارد. به‌لطف بند بالایی، کاربر راحتی بیشتری به‌هنگام استفاده از ویژن پرو تجربه خواهد کرد.

با در نظر گفتن اینکه اپل تاکنون درباره‌ی بند اضافه صحبت نکرده و حتی در بیانیه‌های مطبوعاتی نیز شاهد اشاره به آن نبوده‌ایم، احتمالاً بند موردبحث به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود و در جعبه‌ی ویژن پرو حضور ندارد.

عدم عرضه‌ی هدست با بند بالاسری به‌هیچ‌وجه ما را متعجب نمی‌کند، چون اپل سابقه‌ی فروش لوازم جانبی گران‌قیمت را دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۹ پایه‌ی چرخ‌دار کامپیوتر مک پرو را با قیمت ۷۰۰ دلار فروخت.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  نارضایتی کارکنان مایکروسافت از نحوه مدیریت فعلی این شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *