افزایش قابل توجه ارزش شیبا طی روز گذشته

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

قیمت توکن شیبا اینو پس از افت ۵ درصدی روز گذشته، رشدی شگفت انگیز داشت.

در حال حاضر این توکن رشد متوسط و قابل توجه ۱.۵ درصدی را نشان می دهد. این تغییر غیرمنتظره را می توان به تیزری که شیتوشی کوساما منتشر کرد، نسبت داد.

کوساما که به انتشار سوالات بیشتر از پاسخ ها خود مشهور است، توانست بار دیگر توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. با این حال، این بار، خود تیم شیبا اینو ابتکار عمل را برای رهبری این بحث به دست گرفت. این تیم با انتشار یک ویدیوی جدید با بیانیه ‌ای قابل تامل گفت: ”Wen پارسال همینطوره سوال اصلی اینه که… کجا؟”

به نقل از یوتودی، علیرغم انتظارات پیرامون تیزر کوساما، تمرکز به سرعت به قیمت شیبا اینو برگشت. پس از انتشار و بررسی آمار بازار کریپتو، توکن Shiba Inu قیمتی جذاب را به نمایش گذاشت.

چشم انداز قیمت شیبا اینو

پس از انتشار تیزر، شیب در ابتدا به ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار به ازای هر توکن سقوط کرد، پس از آن ارزش توکن پس لرزه های مثبتی را تجربه کرد. به طوری که پس از افزایش قابل توجه، به ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار رسید.

با تجزیه و تحلیل نمودار قیمت SHIB، دو سناریو ممکن شکل بگیرد. طبق سناریوی اول، اگر توکن شیبا اینو سطح فعلی خود را حفظ کند و کندل روزانه در اینجا بسته شود، نمایانگر قدرت و حضور خریداران علاقه مند است.

از سوی دیگر، براساس سناریوی دوم، قیمت این میم کوین پس از این جهش به ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار بازگردد یا حتی به کمتر از ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار کاهش یابد. به این معنی که افزایش اخیر صرفاً یک اصلاح بوده است.

بیشتر بخوانید  تاثیر کاهش ارزش بازار استیبل کوین‌ها بر بازار رمزارزها

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *