اعلام تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

زمان برگزاری رویداد گلکسی Unpacked آینده، تاریخ 26 جولای (4 مرداد) اعلام شد.

هرچند از قبل مشخص بود که سامسونگ تا پایان سال جاری آخرین رویداد گلکسی آنپکد (Unpacked) خود را برگزار می‌کند، غول کره‌ای اکنون تاریخ آن را تأیید کرده است. طبق اعلام این شرکت، رویداد گلکسی Unpacked آینده در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) و ساعت 14:30 دقیقه (به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

براساس گزارش انگجت، سامسونگ قصد دارد تا این رویداد را از مقر اصلی خود در سئول، کره‌جنوبی میزبانی کند و به‌همین دلیل زمان شروع آن نسبت به رویدادهای قبلی کمی زودتر است. زمانی که سامسونگ برای اولین بار در ماه گذشته به رویداد آنپکد بعدی خود اشاره کرد، وعده داد در این رویداد که اوایل مردادماه برگزار می‌شود روی گوشی‌های تاشو جدید خود تمرکز کند. به عبارت دیگر، در این رویداد شاهد دستگاه‌های جدید گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ خواهیم بود.

زمان برگزاری گلکسی آنپکد سامسونگ

تاکنون در گزارش‌هایی به ویژگی‌های قابل انتظار هر دو دستگاه اشاره شده است. طبق این گزارش‌ها، گلکسی زد فولد 5 دارای مکانیزم لولای اصلاح‌شده‌ای خواهد بود که باعث می‌شود این گوشی تاشو به‌طور یک صاف و یک‌دست بسته شود، در حالی که مهم‌ترین تغییر زد فلیپ 5 ظاهراً نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر آن است.

پیش از برگزاری رویداد آنکپد، سامسونگ یک اعتبار رزرو 50 دلاری را برای کسانی که تصمیم دارند گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 را پیش‌خرید کنند، ارائه می‌کند. صفحه رزرو از امروز تا 25 جولای (3 مرداد) باز خواهد بود.

ماه گذشته، رندرهایی از گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 منتشر شده بود که طراحی آن‌ها را نشان می‌داد. اولین تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 نیز چند روز قبل افشا شده بود. همچنین باید به این نکته مهم اشاره کرد که نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ رقیب جدیدی در بازار دارند: گوشی تاشوی گوگل، یعنی پیکسل فولد.

بیشتر بخوانید  رونمایی از نسخه اندروید شبکه اجتماعی رقیب توییتر

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *