احتمال فعال شدن قابلیت حذف حساب‌های Threads به صورت مجزا از اینستاگرام

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

همانطور که می‌دانید حذف حساب Threads تنها از طریق حذف حساب اینستاگرام امکان‌پذیر است و متا به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل است.

آدام موسری رئیس اینستاگرام اعلام کرد که متا در حال کار روی قابلیت حذف حساب‌های Threads بدون حذف حساب اینستاگرام است.

شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» روز گذشته برای رقابت با توییتر راه‌اندازی شد. همانطور که در گزارش دیگری گفته شده بود، حذف حساب Threads فقط با پاک کردن اکانت اینستاگرام ممکن است و این موضوع با انتقادات زیادی از سوی کاربران همراه بوده است و اکنون موسری به این موضوع پاسخ داده است.

حذف حساب Threads

رئیس اینستاگرام در پست جدید Threads خود نوشت:

«تاکنون چند سوال در مورد حذف حساب شما دریافت کرده‌ام. برای روشن شدن موضوع، می‌توانید حساب Threads خود را غیرفعال کنید که پروفایل و محتوای شما را مخفی می‌کند، می‌توانید آن را به‌صورت خصوصی تنظیم کنید و می‌توانید پست‌های خود را حذف کنید و تمام آن‌ها بدون حذف اینستاگرام شما انجام می‌شود. Threads توسط اینستاگرام پشتیبانی می‌شود، بنابراین فقط یک حساب کاربری است. اما ما به دنبال راهی برای حذف حساب Threads شما به‌طور جداگانه هستیم.»

این شرکت همچنین در حال کار روی ویژگی‌هایی است که هنوز در برنامه وجود ندارد، مانند فید فالووینگ‌ها، هشتگ‌ها و قابلیت ارسال پیام.

متا بهترین زمان ممکن را برای راه‌اندازی Threads انتخاب کرده است. توییتر اخیراً تغییراتی را ایجاد کرده بود که حتی وفادارترین کاربران خود را نیز ناامید کرده است. ابتدا الزام ورود به حساب کاربری برای نمایش توییت‌ها فعال شد (که البته این محدودیت بعداً کنار گذاشته شد) و سپس محدودیت دیگری برای تعداد پست‌هایی که در طول روز می‌توان مشاهده کرد ارائه شد.

بیشتر بخوانید  تاثیر هوش مصنوعی بر افزایش احساس تنهایی و بی‌خوابی در محل کار

تمام این موارد باعث شد تا در هفت ساعت اولیه، حدود 10 میلیون کاربر حساب Threads خود را ایجاد کنند و اکنون تعداد کاربران آن به بیش از 59 میلیون نفر رسیده است. با این وجود، توییتر متا را به جذب غیرقانونی کارمندان سابق و سوء استفاده از اسرار تجاری‌اش متهم کرد و ایلان ماسک در توییتی نوشت: «رقابت خوب است، تقلب خوب نیست».

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *