افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو طی ساعات اخیر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

طی ساعات اخیر چندین نهنگ حدود ۵۰ میلیارد شیبا اینو را انتقال داده‌اند.

عمده فعالیت های آنها شامل برداشت از صرافی‌های ارز دیجیتال، انتقال به صرافی ها و جابجایی SHIB بین آدرس های کیف پولشان بود.

نهنگ ها نزدیک به ۵۰ میلیارد SHIB را انتقال می دهند. هجده تراکنش که در بزرگترین تراکنش بیش از ۹ میلیارد شیبا اینو یعنی ۹,۵۷۱,۰۵۴,۳۹۱ SHIB به کیف پول فعال در صرافی بای بیت منتقل شد.

یک میلیارد SHIB نیز به کوکوین منتقل شد و ۲.۴ میلیارد Shiba Inu به صرافی بایننس ارسال شد.

چند میلیارد SHIB نیز از صرافی ‌ها برداشته شد و مابقی که ۲۸.۷ میلیارد از این میم کوین بودند، بین آدرس‌ های کیف پول ناشناخته جابه‌جا شد.

شیباریوم شیبا اینو از نقطه عطف جدیدی عبور کرد

در همین حال، پاپی نت شیباریوم موفق شد به اوج تاریخی جدیدی در ارتباط با تعداد تراکنش دست یابد. این معیار یک میلیون تراکنش SHIB دیگر را اضافه کرد و اکنون به ۳۲,۳۳۴,۷۲۶ رسیده است که تنها چند روز پس از رسیدن به ۳۱,۰۰۰,۰۰۰ به آن سطح می رسد.

نمودار در Puppyscan اوج ۲۷۹,۸۱۴ انتقال را نشان می دهد که در ۱۱ جولای رخ داده است. تعداد بلاک های استخراج شده در Puppynet برابر با ۱,۸۳۹,۷۳۹ است، در حالی که تعداد کیف پول های متصل به شبکه ۱۷,۰۶۲,۵۷۶ است.

انتظار می رود شبکه اصلی شیباریوم پس از ۱۶ آگوست، زمانی که کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین در تورنتو به پایان می رسد، راه‌اندازی شود. شیبا اینو یکی از حامیان مالی این رویداد بزرگ سالانه در فضای کریپتو است. علاوه بر این، امسال، رهبر این میم کوین، شیتوشی کوساما، قرار است در کنفرانس سخنرانی زنده ای داشته باشد. او با استفاده از یک اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی سخنرانی خواهد کرد تا هویت واقعی خود را پنهان کند.

بیشتر بخوانید  شیباریوم، X و ورلدکوین را پشت سر خواهد گذاشت؟

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *