رونمایی آنر از گوشی X6a با باتری 5200 میلی آمپر ساعتی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

آنر گوشی مدل ایکس 6 ای – Honor X6a خود را که جانشین مستقیم آنر X6 است با نرخ نوسازی بالاتر، باتری بزرگ‌تر و سرعت شارژ بیشتر معرفی کرد.

آنر گوشی میان رده تازه‌ای را از سری X معرفی کرد. آنر X6a یک مدل 6.56 اینچی با پنل TFT LCD است که محتوا را حداکثر با رزولوشن 1612 در 720 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتز نمایش می‌دهد.

قدرت پردازشی آن را تراشه هلیو G36 مدیاتک تامین می‌کند که از پشتیبانی 4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، برخوردار است. البته اگر این فضای ذخیره‌سازی را کافی نمی‌دانید، آپشن استفاده از کارت microSD را هم دارید.

در پشت آنر X6a یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار دارد که با دوربین‌های ماکرو و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. سنسور دوربین سلفی هم، 5 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید آنر باید به باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 22.5 وات، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری Magic UI 7.1 اشاره کنیم.

آنر این محصول را در انگلستان با قیمت ۱۳۰ پوند روانه بازار می‌کند که البته نخستین خریداران، تخفیف ۱۰ پوندی دارند. رنگ‌های قابل سفارش هم سبز و مشکی هستند.

منبع: گجت‌نیوز

بیشتر بخوانید  ناکامی ایلان ماسک در تصاحب شرکت OpenAI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *