شیائومی گوشی ارزان قیمت جدید خود را معرفی کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شیائومی ردمی 12 5G جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود با طراحی چشم‌نواز و مشخصات فنی خوب را معرفی کرد.

شیائومی یک ماه بعد از آنکه گوشی ردمی 12 را معرفی کرد، حالا نسخه فایوجی آن را رونمایی کرده است. گوشی ردمی 12 5G از چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام قدرت می‌گیرد.

یک نمایشگر 6.79 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در جلوی این دیوایس حضور دارد، در حالی که از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ 18 واتی نیرو می‌گیرد.

چینش دوربین‌های این گوشی نیز با نسخه 4G‌ آن متفاوت است. سنسور دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است، در حالی که یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو جایگزین سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید نسخه 4G شده است. در جلوی این گوشی نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم.

در بخش نرم افزاری این محصول، رابط کاربری سفارشی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 حضور دارد. سازنده همچنین برای طراحی قاب پشتی آن از کریستال‌ و سنگ‌های گران قیمت الهام گرفته است. جنس این قاب شیشه‌ای است که برای نخستین بار شاهد استفاده از چنین قابی در محصولات ردمی هستیم. ضخامت بدنه Redmi 12 5G نیز 8.2 میلی‌متر است و از گواهی ضد پاشش آب و گردوغبار IP53 بهره می‌برد.

قیمت گوشی ردمی 12 5G

سازنده چینی این گوشی را با قیمت ۱۳۳ دلاری عرضه خواهد کرد. به ازای این قیمت شما ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی را دریافت خواهید کرد. برای خرید همین نسخه با ۶ گیگ رم نیز باید ۱۵۰ دلار بپردازید و اگر به حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی احتیاج دارید، باید ۱۷۵ دلار هزینه بپردازید.

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک برای مبارزه با زاکربرگ خودش را به خانه او دعوت کرد!

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *