امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها در ساب‌سیستم اندروید ویندوز 11

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کاربران ازاین‌پس می‌توانند پوشه‌هایی نظیر Documents و Pictures را با این ساب‌سیستم به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها را در ساب‌سیستم اندرویدِ ویندوز (Windows Subsystem for Android) امکان‌پذیر کرده است. این قابلیت جدید فعلاً برای کاربران اینسایدر ارائه می‌شود و در آینده‌ای نزدیک به‌صورت عمومی در‌دسترس قرار می‌گیرد.

به‌نوشته‌ی ورج، جدیدترین به‌روزرسانی Windows Subsystem for Android افزون‌بر اشتراک‌گذاری، شامل قابلیت درگ اند دراپ است و ضمن رفع برخی از باگ‌ها، عملکرد دوربین را بهبود می‌دهد.

مایکروسافت در بیانیه‌ای می‌گوید بسیاری از کاربران خواستار اضافه‌شدن اشتراک‌گذاری فایل به Windows Subsystem for Android بوده‌اند.

کاربران ازاین‌پس می‌توانند پوشه‌هایی نظیر Documents و Pictures را با این ساب‌سیستم به اشتراک بگذارند تا کارهایی نظیر آپلود عکس در شبکه‌های اجتماعی یا ویرایش ویدئو ازطریق اپلیکیشن‌های حرفه‌ای ساده‌تر انجام بگیرد.

اشتراک‌گذاری پوشه‌ها به‌طورپیش‌فرض برای کاربران اینسایدر فعال شده است و اپلیکیشن‌های اندرویدی صرفاً می‌توانند با مجوز مستقیم کاربر پوشه‌های ویندوز را ببینند یا ویرایش کنند. این مجوزها را می‌توان در منو تنظیمات باطل کرد.

مایکروسافت می‌گوید که تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی را به‌هنگام نصب اسکن می‌کند تا از بارگذاری اپلیکیشن‌های مخرب جلوگیری شود. فرایند اسکن ازطریق Microsoft Defender یا آنتی‌ویروس روی سیستم انجام خواهد شد.

مایکروسافت اشتراک‌گذاری را به پوشه‌های حساب کاربری ویندوز محدود کرده است و فعلاً پوشه‌های سیستم یا درایوهای خارجی یا پوشه‌هایی نظیر Program Files از قابلیت اشتراک‌گذاری پشتیبانی نمی‌کنند. این گفته برای برخی از فرمت‌ها نظیر exe. نیز صدق می‌کند.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  سافاری دومین مرورگر محبوب دسکتاپ شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *