نسخه قدیمی TweetDeck مجدد فعال شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کاربران اعلام کردند نسخه قدیمی TweetDeck بدون هیچ اطلاعیه‌ای از سوی توییتر دوباره فعال شده است.

پس از اعمال محدودیت‌های جدید توییتر، سرویس محبوب TweetDeck از کار افتاد و این شرکت از نسخه جدید آن رونمایی کرد. اما نسخه جدید فاقد برخی از ویژگی‌های محبوب کاربران بود و خیلی‌ها این تغییر را دوست نداشتند. حالا دوباره نسخه قدیمی این سرویس حرفه‌ای در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به گزارش انگجت و طبق اعلام کاربران، نسخه قدیمی TweetDeck بدون هیچ اطلاعیه‌ای از سوی توییتر دوباره فعال شده است و افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. افزون‌براین، چند توسعه‌دهنده ازجمله خالق Harpy متوجه شده‌اند که API قدیمی این شبکه اجتماعی هم دوباره کار می‌کند و یک بار دیگر کلاینت‌های شخص ثالث را فعال کرده است. بااین‌حال، مشخص نیست که این دو تغییر تا چه زمانی پایدار باقی خواهند ماند.

«روبرتو دوئرینگ»، توسعه‌دهنده Harpy، درباره همین موضوع در صفحه گیت‌هاب نرم‌افزار خود نوشته است: «لطفاً در نظر داشته باشید که این تغییر به‌معنای این نیست که Harpy مجدداً پشتیبانی خواهد شد، چون توییتر به‌احتمال‌زیاد خیلی زود (دوباره) دسترسی به API قدیمی خود را مسدود می‌کند و اپ‌های شخص ثالث همچنان برخلاف [شرایط سرویس‌دهی] آن‌ها خواهند بود.»

توییتر تمرکز خود را روی نسخه جدید TweetDeck گذاشته است

نسخه جدید TweetDeck که هفته گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت، در ابتدا به‌صورت عمومی عرضه شده است، اما از حدود یک ماه بعد، تنها کاربرانی قادر به استفاده از آن خواهند بود که اشتراک بلو داشته باشند. به‌نظر می‌رسد که ایلان ماسک با این تغییر همچنان سعی در افزایش فروش این سرویس پریمیوم دارد.

توییتر چندی قبل اعلام کرد که کاربران ازاین‌به‌بعد برای مشاهده توییت‌ها باید حساب کاربری داشته باشند و به آن حساب وارد شوند. در ادامه گفته شد که هر کاربر به‌شکل روزانه می‌تواند فقط تعداد محدودی توییت را مشاهده کند؛ البته محدودیت ورود به حساب برداشته شد. این تغییرات انتقاداتی زیادی را در پی داشت و باعث مهاجرت بخشی از کاربران این شبکه‌های اجتماعی به پلتفرم‌های رقیب ازجمله اینستاگرام Threads شد.

بیشتر بخوانید  ربات‌ها چطور چند صد میلیون کارگر را بیکار می‌کنند؟

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *