اعلام تاریخ قطعی رونمایی از آیفون 15

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

خبرهای رسیده حکایت از تصمیم اپل برای رونمایی از آیفون 15 در تاریخ 22 شهریور دارند.

خبرگزاری مای‌اسمارت‌پرایس می‌گوید شماره‌مدل جدید A3094 که در دیتابیس رگولاتوری هند رؤیت شده است، احتمالاً به گوشی‌های سری آیفون ۱۵ ارتباط دارد. اگر این ادعا حقیقت داشته باشد، می‌توانیم رونمایی آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۲ شهریور را قطعی بدانیم.

سال گذشته گوشی آیفون ۱۴ تنها چند هفته قبل از رونمایی رسمی، با شماره‌مدل A2882 وارد دیتابیس دفتر استانداردهای هند (BIS) شد. پس از رونمایی آیفون ۱۴ مشخص شد که شماره‌مدل A2882 به مدل‌هایی از این گوشی که در خارج از آمریکا عرضه می‌شوند ارتباط داشته است.

شماره‌مدل جدید A3094 به هیچ‌یک از آیفون‌های فعلی اپل ارتباط ندارد. در حال حاضر آیفون ۱۴ از شماره‌مدل‌های A2649 و A2881 و A2884 و A2883 و A2882 استفاده می‌کند.

عدد موجود در شماره‌مدل آیفون‌ها با رونمایی هر نسل جدید کمی بیشتر می‌شود، بنابراین منطقی‌ترین نامزد برای A3094، گوشی آیفون ۱۵ به شمار می‌رود. درصورت دقیق‌بودن فرضیه، این نخستین باری است که وجودداشتن آیفون ۱۵ به‌صورت رسمی تأیید می‌شود (البته در این زمینه هیچ شکی وجود نداشت).

خبرگزاری بلومبرگ ساعاتی پیش در گزارشی اختصاصی گفت اپل تولید گوشی آیفون ۱۵ را در هند شروع کرده است. این نخستین بار محسوب می‌شود که تولید آیفون جدید قبل از رونمایی رسمی، در کشوری غیر از چین شروع می‌شود. احتمالاً دستگاهی که در BIS ثبت شده، همان مدلی است که بلومبرگ از آغاز تولیدش خبر داده است.

ثبت‌شدن آیفون در دیتابیس نهادهای رگولاتوری نشان می‌دهد رونمایی گوشی نزدیک است. بر اساس ادعای افشاگران، اپل احتمالاً آیفون ۱۵ را ۲۲ شهریور رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود قیمت آیفون در نسل جدید افزایش یابد. افزایش قیمت گوشی های جدید اپل نتیجه‌ی استفاده از پردازنده‌ پرقدرت‌تر و بدنه‌ی باکیفیت‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ثبت رکورد جدیدی برای سهام اپل بعد از رونمایی از هدست Vision Pro

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *