تصاویر و لینک‌های قبل از سال 2014 در X ناپدید شدند!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

کاربران شبکه اجتماعی ایکس “توییتر سابق” از عدم نمایش تصاویر و لینک‌های پیش از سال 2014 خبر می‌دهند.

شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق ظاهراً با مشکلی مواجه شده است که به‌خاطر آن کاربران نمی‌توانند تصاویر و لینک‌های حد فاصل سال‌های 2011 تا 2014 را ببینند. یکی از معروف‌ترین تصاویر این پلتفرم عکس «الن دجنریس» از مراسم اسکار 2014 است که ظاهراً ابتدا قابل مشاهده نبود، اما حالا گزارش‌ها از رفع مشکل آن خبر داده‌اند. البته هنوز برخی کاربران می‌گویند نمی‌توانند این تصویر و دیگر تصاویر و لینک‌های قدیمی را ببینند.

کاربران ایکس از روز شنبه گزارش داده‌اند که نمی‌توانند بسیاری از عکس‌های مربوط به سال‌های 2011 تا 2014 را که در این شبکه اجتماعی آپلود شده بودند، ببینند. همچنین، به‌نظر می‌رسید که این مشکل روی لینک‌ها هم اثر گذاشته است و دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

یکی از اولین کسانی که متوجه این مشکل شد، خبرنگاری به نام «تام کوتز» بود که در همان روز شنبه اعلام کرد نمی‌تواند تصاویر مربوط به سال 2014 و پیش از آن را ببیند. در ادامه کامیونیتی توییتر یادداشتی را به این پست اضافه کرد و توضیح داد که این تصاویر از سرورهای ایکس حذف نشده‌اند و درحال‌حاضر صرفاً در پست‌ها دیده نمی‌شوند.

اختلال در ایکس همچنان ادامه دارد

درحال‌حاضر برخی گزارش‌ها می‌گویند دسترسی به عکس پست الن دجنریس دوباره ممکن شده است و می‌توان بقیه تصاویر و لینک‌های مربوط به این بازه زمانی را مشاهده کرد. اما برخی از دیگر کاربران همچنان در دسترسی به این محتواها مشکل دارند.

توییتر اولین‌بار در سال 2011 قابلیت به‌اشتراک‌گذاری تصاویر را به پلتفرم خود اضافه کرد. هنوز مشخص نیست که چرا این مشکل رخ داده است. ایلان ماسک هم به این اتفاق واکنشی نشان نداده، اما خود کوتز گمانه‌زنی کرده است که این اتفاق می‌تواند تصمیمی از سوی مالک این شرکت برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید  افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو طی ساعات اخیر

ایلان ماسک دیروز در توییتی گفته بود شاید همان‌طور که خیلی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، این پلتفرم واقعاً شکست بخورد، اما او تلاشش را خواهد کرد تا یک شبکه اجتماعی عالی بسازد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *