آموزش دانلود عکس از اینستاگرام

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام می باشد. این شبکه اجتماعی، اولین فعالیت خود را با موبایل شروع کرد، و سپس در نسخه وب نیز، این شبکه را طراحی کرد ( اینستاگرام در کامپیوتر ) و برای افراد،  قابل استفاده  شد. البته شاید بدانید که ویژگی ها و قابلیت های این شبکه با اپلیکیشن اینستاگرام یکسان نیستند و محدودیت های خاصی را شامل می شوند. اینستاگرام تجربه های دیدنی و مطالب مفید و ارزنده ای را دارا می باشد.

مطالبی که کاربر نمی تواند، به سادگی از آن بگذرد،  و نیاز دارد تا آن را نگهداری کند، به روش هایی نیاز دارد تا بتواند هر زمان که این محتواها را لازم دارد مشاهده کند. روش هایی چون ذخیره، دانلود، یا هر روش دیگری که بتوان این محتواها و پست ها را نگهداری کرد. اینستاگرام خود، این امکان به افراد نمی دهد که عکس ها و فیلم های موجود در آن را دانلود کند. بنابراین افراد همیشه به دنبال راهی بودند که بتوانند، این امکان را به آنها بدهد.

روش های دانلود عکس از اینستاگرام

همانطور که اشاره شد برنامه اینستاگرام اجازه ذخیره و دانلود عکس ها و فیلم ها را به کاربران نمی دهد. اما روش های مختلفی برای دانلود عکس از اینستاگرام وجود دارد که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. به صورت کلی برخی از روش های دانلود عکس از اینستاگرام عبارتند از:

  •   گرفتن اسکرین شات از عکس مورد نظر
  •   استفاده از Source code از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام یا سایت اینستاگرام
  •   استفاده از برنامه های ذخیره عکس از اینستاگرام
  •   استفاده از سایت های دانلود عکس از اینستاگرام
  •  ذخیره عکس از اینستاگرام با استفاده از افزونه های مرورگرها

ساده ترین روش برای ذخیره عکس از اینستاگرام گرفتن اسکرین شات از تصاویر مورد نظر است. روش گرفتن اسکرین شات در اکثر گوشی های اندروید گرفتن دکمه «پاور» و «کم کردن صدا» و در اکثر گوشی های آیفون گرفتن دکمه های «پاور» و «هوم» می باشد.

روش بعدی برای دانلود عکس از اینستاگرام استفاده از Source code از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام می باشد. برای ذخیره عکس از اینستاگرام با استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وسیله مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود شده و عکس مورد نظر خود را که بیابید.
  2. بر روی قسمت خالی صفحه، راست کلیک کنید و گزینه Inspect را انتخاب کنید.
  3. حال در پنجره ای که باز می شود به تب Sources بروید.
بیشتر بخوانید  احتمال فعال شدن قابلیت حذف حساب‌های Threads به صورت مجزا از اینستاگرام

4. در پنلی که در سمت چپ باز می شود در بین فولدرهای موجود به دنبال عکس مورد نظر خود بگردید و بعد از پیدا کردن عکس مورد نظر بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Open in new tab را انتخاب کنید. به این ترتیب عکس مورد نظر شما در یک تب جدید در مرورگر باز می شود.

5. به تب عکس مورد نظر خور رفته بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه …Save image as را انتخاب کنید و عکس مربوطه را در مسیر دلخواه و با نام دلخواه در سیستم خود ذخیره کنید.

برنامه ذخیره عکس از اینستاگرام

یکی از شایع ترین سوالاتی که کاربران اینستاگرام دارند این است که آیا می توانیم تصاویر اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنیم ؟
در این بخش به معرفی تعدادی برنامه ذخیره عکس از اینستاگرام می پردازیم. گاهی اوقات پیش می آید که افراد تمایل دارند، عکس یا فیلم های اینستاگرام را در دستگاه خود ذخیره کنند، تا هر زمان که خواستند، آن را تماشا کنند. اما ذخیره آن از اینستاگرام ممکن نیست. این موضوع به این معنی نیست که، افراد نتوانند به تصاویر یا فیلم های مورد علاقه خود دست یابند. چون برنامه هایی وجود دارد که می توانند افراد را به هدفشان برسانند. برای آشنایی با این برنامه ها با ما همراه باشید، اسامی آنها را برایتان قرار دادیم:

  1. برنامه FastSave برای اندروید، یکی از روش ها برای دانلود عکس از اینستاگرام می باشد که، به صورت خودکار عکس را از اینستاگرام دانلود می کند.

2.برنامه Regrann برای اندروید

3.استفاده از برنامه downloader برای گوشی های اندروید

4.یکی دیگر از برنامه ها downloadgram است

5.اپلیکیشن instaget برای اندروید

6.نرم افزار quick save برای اندروید استفاده می شود

7.همچنین با اپلیکیشن video downloader

سایت دانلود عکس اینستاگرام

یکی دیگر از روش های ذخیره عکس از اینستاگرام استفاده از سایت های دانلود عکس از اینستاگرام است که در این بخش از مقاله به آن خواهیم پرداخت.

دانلود از این سایت بسیار راحت و بدون دغدغه می باشد. پستی که می خواهید دانلود کنید را باز کنید. بالای پست سمت راست، سه نقطه وجود دارد. روی سه نقطه بزنید، و گزینه copy link را کلیک کنید، وارد سایت اینستا دانلود شوید و لینک را در باکس مشخص شده جایگزین کنید. حال روی گزینه دانلود کلیک کنید. عکس و فیلم برای دانلود کردن آماده می باشد. در صفحه جدید فیلم و یا عکس به شما نشان داده می شود . روی آن گزینه دانلود بزنید.

سایت دانلودگرام

دانلود از این سایت نیز مثل اینستا دانلود است. پست انتخاب شده برای دانلود را باز کنید، و بالای پست سمت راست، روی سه نقطه بزنید گزینه copy link  را کلیک کنید. بعد وارد سایت دانلود گرام می شوید. لینک کپی شده را  مشخص کرده و روی دکمه دانلود می زنید و ادامه مراحل کاملا مشخص می باشد مانند شکل زیر:

سایت الو اینستاگرام

سایت الو اینستاگرام یکی از سایت های خیلی جذاب می باشد که، برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام طراحی شده است. شما وقتی وارد این سایت می شوید، چند تا گزینه دانلود وجود دارد که، لینک دانلود فیلم یا استوری، آی جی تی وی و غیره را از هم جدا کرده است. و شما طبق محتوایی که برای دانلود انتخاب کرده اید باید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید. برای دانلود عکس از اینستاگرام ، باید کلیک روی باکس download instagram video، فایل کپی شده را جایگزین کنید. و در آخر روی گزینه search بزنید تا بتوانید فایل را مشاهده کنید و در نهایت دانلود کنید.

شما می توانید استوری ها را نیز با این برنامه ذخیره کنید. ابتدا با کلیک روی  Download Instagram Stories و سپس نام سایت را با شروع @ درج کنید و در آخر هر کدام از استوری های پیج مورد نظر را می توانید دانلود کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام با کامپیوتر

وب سایت و اپلیکیشن اینستاگرام به دلیل جلوگیری از کپی و سو استفاده های احتمالی، امکان ذخیره عکس از اینستاگرام را به کاربر نمی دهد. در اینجا، ما راه مختلف را برای دانلود عکس اینستاگرام با کامپیوتر معرفی خواهیم کرد. و نحوه ذخیره عکس و ویدیوها را آموزش می دهیم.

  1. ابزار instant save یکی از آنهاست. که ابزاری می باشد برای دانلود عکس از اینستاگرام در کامپیوتر، به وسیله مرورگر وب، و کار کردن با این ابزار بسیار ساده می باشد.
    لینک مطلب مورد نظر در اینستاگرام را کپی و در ابزار instant save جایگزین کنید. سپس با کلیک روی گزینه downloadgram خواهید دید که فایل عکس و یا ویدیو دانلود می شود.
  2.  ابزار ifttt همه مراحل ذخیره و بایگانی کردن عکس و یا ویدیوها را به صورت خودکار انجام می دهد. به این صورت که ابتدا در وب سایت مورد نظر حساب کاربری ایجاد کنید، و سپس گزینه save your instagram to a dropbox folder را انتخاب کنید. پس از این مرحله وب سایت مورد نظر درخواست مجوز خواهد کرد که شما باید قبول کنید. علاوه بر اینکه امکان دانلود عکس از اینستاگرام با کامپیوتر می باشد. امکان ذخیره تصاویر، آلبوم ها، و استوری ها را به شما می دهد. شما برای کار با save from web باید لینک محتوای رسانه ای را برای خود داشته باشید. بعد در قسمت url  عکس یا ویدیو را کپی کنید. و در نهایت آن را جایگزین نمایید. و در آخر گزینه دانلود را بفشارید. بعد به صفحه ای هدایت می شوید که دو گزینه دانلود و بازگشت به خانه را می بینید. روی گزینه دانلود کلیک کنید. و آن را در قسمت دانلود شده ها، مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید  تصمیم متا برای استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تبلیغات هدفمند

دانلود عکس از اینستاگرام آیفون

اگر شما بخواهید برنامه ای داشته باشید که همیشه بتوانید عکس و فیلم و استوری های اینستاگرام را دانلود کنید با ۴ نرم افزار برتر می توانید خیلی ساده به دانلود عکس از اینستاگرام اقدام کنید:

  •  برنامه  video downloader یکی از بهترین برنامه های  دانلود فیلم از اینستاگرام به شمار می رود
  •  برنامه fast save for instagram
  •  برنامه  insta for instagram
  •  برنامه  story save for instagram

منبع: همراه مشاور

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *