نمایشگر ۱۲۰ هرتز به مدل‌های استاندارد آیفون در سال ۲۰۲۵ اضافه خواهد شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
اپل که صرفاً آیفون پرو و پرو مکس را به نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهز کرده بود، احتمالاً این نرخ نوسازی را در سال ۲۰۲۵ به آیفون‌های استاندارد اضافه خواهد کرد.
به گزارش ایرانی متا به نقل از زومیت، اپل سال‌ها است از فرمولی تکراری برای آیفون استفاده می‌کند، اما این فرمول هر سال جواب می‌دهد. با وجود ثابت بودن طراحی کلی آیفون، اپل تلاش کرده سال‌به‌سال بهبودهای ریز و درشت در گوشی‌هایش اعمال کند.

آن‌طور که گیزموچاینا می‌نویسد، آیفون‌های اپل در چند سال آینده تغییرات بزرگی به‌خود خواهند دید، ازجمله اضافه‌شدن پنل LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به مدل‌های استاندارد.

راس یانگ، افشاگر صنعت نمایشگر و مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants، می‌گوید فناوری پروموشن (ProMotion) اپل که اولین بار در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس استفاده شد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را به این گوشی‌ها اضافه کرد، تا دو سال آینده در مدل‌های استاندارد آیفون نیز استفاده می‌شود (احتمالا در خانواده‌ی آیفون ۱۷). نمایشگر آیفون به‌لطف پروموشن به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دست پیدا می‌کند تا انیمیشن‌ها را روان‌تر نشان دهد.

نرخ نوسازی نمایشگر در فناوری پروموشن ثابت نیست. آیفون به‌طور مداوم نرخ نوسازی را تغییر می‌دهد تا شارژدهی دستگاه بهبود پیدا کند. نرخ نوسازی پروموشن در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس تا ۱۰ هرتز پایین می‌آمد، اما آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به نرخ نوسازی یک هرتز نیز دست پیدا می‌کنند. این نرخ نوسازی برای قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن استفاده می‌شود.

افزون‌بر‌این، انتظار می‌رود اپل در آینده حسگرهای فیس ID و دوربین سلفی آیفون را به زیر صفحه‌نمایش منتقل کند.

بیشتر بخوانید  مقایسه آیپد و سرفیس + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *