کمک 8 میلیون یورویی اسپانیا به توسعه بازی‌ها و تجربه‌های متاورسی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
وزارت فرهنگ و ورزش اسپانیا تصمیم گرفته است 8 میلیون یورو (8.5 میلیون دلار) را به توسعه بازی‌های ویدیویی و تجربیات متاورس اختصاص دهد.
بازی‌های ویدیویی و تجربیات متاورس در برنامه‌های فرهنگی برخی از کشورهای جهان جای دارند. این برنامه که در حال‌حاضر در پله دوم خود قرار دارد، در مرحله اول آن نزدیک به 1 میلیون یورو کمک شده یود.
میزان نقدینگی که باید توسط اتحادیه اروپا ارائه شود، در قالب کمک های مالی سالانه به شرکت های این بخش که به دنبال دیجیتالی کردن و نوسازی هستند، ارائه می‌شود. قبل از اسپانیا، کشورهای دیگری مانند کره نیز وجوهی را برای توسعه متاورس اختصاص داده‌اند.

اهمیت بازی های ویدیویی و متاورس

از نظر وزیر فرهنگ اسپانیا، صنعت بازی‌های ویدیویی نقش مهمی در تغییر اسپانیا دارد.
در بخشی از این تعهد، بازی های ویدیویی به عنوان آفرینش های فرهنگی تلقی خواهند شد. این بدان معناست که اکنون کتابخانه ملی اسپانیا باید آن‌ها را به عنوان میراث حفظ کند.
 بخش تجارب فراگیر در این کشور قابل توجه است، جایی که بازی های ویدیویی محبوب ترین گزینه سرگرمی سمعی و بصری در اسپانیا هستند و فیلم ها را پشت سر می گذارند.
اسپانیا در موقعیتی قرار می‌گیرد که بتواند با سایر کشورهای این صنعت رقابت کند و بازی‌های خود را به کشورهای دیگر صادر کند. همچنین انتظار می‌رود بازار بازی‌های ویدیویی اسپانیا سالانه 20 درصد رشد کند.
بیشتر بخوانید  آغاز انباشت بیت کوین از سوی ماینرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *