آهنگساز و کارگردان سرشناس در روز تولد خود یک پلتفرم متاورس را راه‌اندازی کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
«الله ‌رکها رحمان» تهیه‌کننده موسیقی، آهنگساز فیلم، موسیقیدان، و خواننده سرشناس هندی ملقب به AR Rahman در روز تولدش پلتفرم متاورس را راه‌اندازی کرد.
این پلتفرم متاورس به نوازندگان این امکان را می‌دهد که مستقیماً آثار خود را آپلود کرده و از این راه کسب درآمد کنند. آثار اورجینال رحمان نیز در این پلتفرم در دسترس خواهد بود.
این آهنگساز و کارگردان مشهور که به تازگی 56 ساله شده برنده جایزه اسکار است که از راه‌اندازی پلتفرم متاورس خود به نام “Katraar” در این روز خبر داد.
رحمان برای معرفی پلتفرم خود یک ویدئو همراه با توضیح طنز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. این نوازنده مشهور در حال ایجاد فرصت‌های جدید برای نوازندگان مستعد است.
پلتفرم موسیقی دیجیتال او جایی است که نوازندگان می‌توانند مستقیماً آثار خود را بارگذاری و از این طریق کسب درآمد کنند.
این پلتفرم در Metaverse به‌زودی آثار بسیاری از افراد را در سرتاسر جهان را به نمایش خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که بنیاد HBAR برای توسعه پلتفرم همکاری می‌کند که در شبکه Hedera در دسترس قرار می‌گیرد.
رحمان به‌خاطر مشارکت‌های موسیقی و همکاری‌های بین‌المللی‌اش مشهور است. کارگردان Mani Ratnam متوجه استعداد او شد و با رحمان در فیلم بلند خود “Roja” همکاری کرد که به زبان تامیل بود. بعد از آن با فیلم بمبئی و سه فیلم بلند دیگر به زبان تامیل کار کرد و موفق به دریافت دو جایزه اسکار شد. او همچنین شش جایزه ملی فیلم و پادما بوشان را دریافت کرده است.
پیش از این اولین NFTهای موسیقی هند، توسط خواننده تامیلی Karthik اعلام شده بود که در متاورس نیز اجرا داشت.  Karthikدارایی و NFTهای موسیقی را در 14 آوریل به عنوان بخشی از مفهوم متاورس راه‌اندازی کرد.
Jupiter Meta نیز به‌عنوان یکی از اولین بازارهای NFT هند، این NFTها را فهرست می‌کند. معرفی NFT نقطه عطفی برای کسب‌وکار موسیقی است، چون به هنرمندان مالکیت محصول خود را می‌دهد و راه ارتباطی آنان با طرفداران است. به طور کلی NFTها به شکل‌های مختلف، کاربردی به نفع هنرمندان و سازندگان دارند.
بیشتر بخوانید  نایک با پلتفرم تجارت مجازی جدید خود وارد متاورس می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *