این ۴ مدل آیفون دیگر تولید نخواهند شد + عکس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

اپل ممکن است با دنبال کردن الگوی توقف تولید آیفون ۱۲ مینی پس از دو سال از آغاز فروش، آیفون ۱۳ مینی را هم دیگر عرضه نکند.

به گزارش ایرانی متا، اپل قرار است پاییز امسال، سری آیفون ۱۵ را معرفی کند و به دنبال آن، تولید بعضی از مدل‌های قدیمی این تلفن هوشمند را متوقف خواهد کرد.

تولید آیفون ۱۲ به همراه آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی ممکن است پس از عرضه آیفون ۱۵، متوقف شود.

توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد. تولید آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هم ممکن است پس از گذشت یک سال از فروش، متوقف شود که برای مدل‌های “پرو” اپل، معمول است.

سرنوشت آیفون ۱۴ تا حدودی نامعلوم است، اما ممکن است کاهش قیمت آن مطرح باشد. اپل ممکن است با دنبال کردن الگوی توقف تولید آیفون ۱۲ مینی پس از دو سال از آغاز فروش، آیفون ۱۳ مینی را هم دیگر عرضه نکند. پیش بینی ادامه یا توقف عرضه آیفون ۱۴ پلاس، دشوار خواهد بود، زیرا اولین مدل “پلاس” اپل است.

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ شامل چهار مدل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس باشد. در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، ممکن است چیپ ست A ۱۶ Bionic بکار رفته باشد و مدل‌های پرو هم احتمالا از جدیدترین پردازنده A ۱۷ استفاده می‌کنند. همه چهار دستگاه با سیستم عامل iOS ۱۷ کار خواهند کرد که انتظار می‌رود در کنفرانس جهانی سالانه طراحان اپل معرفی شود.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی اپل از تقاضای زیاد برای خرید سری آیفون ۱۵

مثل همیشه، علاقمندان فناوری مشتاقانه منتظر معرفی محصولات جدید اپل خواهند بود و توقف تولید مدل‌های قدیمی‌تر برای دادن فضا به مدل‌های جدید و بهبودیافته پیش بینی می‌شود.

منبع: برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *