ثبت رکورد جدیدی برای سهام اپل بعد از رونمایی از هدست Vision Pro

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
سهام شرکت اپل چند هفته پس از رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro، به رکورد جدیدی دست یافت.
به‌ نظر می‌رسد هدست واقعیت ترکیبی Visioin Pro که اپل چندی پیش از آن رونمایی کرد، توانسته نظر سرمایه‌گذاران را جلب کند. پس از دو هفته از رونمایی اپل Visioin Pro، قیمت هر سهم اپل در بازار‌ سهام توانست به بیشترین مقدار از ابتدای سال جاری دست یابد. ارزش هر برگه سهم اپل در بازار سهام توانست به عدد ۱۸۶٫۹۹ دلار برسد.

در ژانویه سال ۲۰۲۲ سهام اپل به ارزش بازاری سه تریلیون دلار در معاملات روزانه رسید. قیمت اخیر، بالاترین قیمتی محسوب می‌شود که سهام اپل از آن زمان تا کنون به آن دست یافته است. اگر چه که پس از ژانویه سال ۲۰۲۲ به دلیل مشکلاتی در زنجیره تامین قطعات آیفون، سهام شرکت اپل در حدود یک تریلیون دلار کاهش پیدا کرد.

با وجود این، اپل فعلاً نتوانسته به ارزش سه تریلیون دلاری سال قبل دست یابد. به لطف رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro، اکنون اپل ممکن است زودتر به رکورد قبلی رسیده و حتی از آن عبور کند. در حال حاضر اپل با ارزش بازاری در حدود ۲٫۹۰۹ تریلیون دلار یکی از باارزش‌ترین شرکت‌‌های وال استریت محسوب می‌شود.

در مورد اطلاع از ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro باید کمی بیشتر صبر کرد. انتظار می‌رود این گجت در اوایل ۲۰۲۴ و با قیمت نجومی ۳۴۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  سامسونگ از گلکسی M54 رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *