Seed.Photo یک مارکت پلیس متفاوت برای خرید و فروش NFT

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

به دنیای عکاسی NFT خوش آمدید، جایی که یکی از اصیل‌ترین هنرها با بلاک‌چین در هم آمیخته می‌شود و حد و مرز خلاقیت را بار دیگر عوض می‌کند.

این بار ما به شما یک پلتفرم متفاوت دنیای NFT را معرفی می‌کنیم؛ Seed.Photo.

سید فوتو یک پلتفرم خلاقانه و آینده‌نگر در حوزه بازارهای NFT و اولین پلتفرم تخصصی عکاسی NFT که در حال تغییر شکل دادن به چشم‌انداز عکاسی در زمینه NFT است، می‌باشد.

Seed.Photo چیست؟

Seed.Photo یک بازار NFT پیشرفته است که به طور تخصصی در زمینه عکاسی دیجیتال تخصصی فعالیت می‌کند. این پلتفرم به عکاسان، کلکسیونرها و علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا عکس‌های دیجیتال را به عنوان NFT بخرند، بفروشند و معامله کنند و راهی امن و جذاب برای کسب درآمد از آثارشان و سرمایه‌گذاری در آینده هنر دیجیتال داشته باشند.

به عنوان یک پلتفرم هنرمند محور، Seed.Photo متعهد به حمایت از استعدادهای خلاقانه عکاسان به شکل عمومی است. سید فوتو بر این باور است که با توانمندسازی هنرمندان برای حفظ کنترل بر هنرشان، می‌تواند به پرورش جامعه‌ای پر رونق از خالقان هنر و مجموعه‌داران کمک کند و در نهایت باعث رشد بازار NFT شود.

چرا عکاسی NFT؟

شاید بپرسید در این بین چرا عکاسی NFT؟ در سال‌های اخیر، جهان شاهد تغییر سریع به سمت انواع هنر دیجیتال بوده است و عکاسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. با ظهور گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی، عکاسی دیجیتال بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار گرفته است و در نتیجه، بازار هنر دیجیتال بیش از همیشه در مرکز توجه بوده است.

بیشتر بخوانید  آینده روشن‌تر NFT در اینستاگرام یا در توییتر؟

NFTها یا توکن‌های غیرقابل‌تعویض، راه حلی منحصر به فرد برای برخی از چالش‌های پیش روی عکاسان دیجیتال ارائه می‌دهند. عکاسان با توکن کردن کار خود بر روی یک بلاک‌چین، می‌توانند یک سابقه قابل تأیید از مالکیت، اصالت و منشأ اثر ایجاد کنند. این نه تنها تضمین می‌کند که کار آنها شامل کپی‌رایت می‌شود بلکه به آنها اجازه می‌دهد عکس‌های خود را به عنوان دارایی‌های دیجیتال بفروشند.

Seed.Photo چگونه کار می‌کند؟

Seed.Photo به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر پسند و ساده باشد و حتی برای مبتدی‌ترین کاربران نیز به راحتی در دسترس باشد.

  1. ایجاد یک حساب کاربری با اتصال یک کیف پول: کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر خود را به حساب Photo خود متصل کنید. سید فوتو از انواع کیف پول‌های محبوب، از جمله MetaMask پشتیبانی می‌کند.
  2. گشت‌وگذار: گالری‌های هنرمندان مختلف را که شامل آثاری از عکاسان مطرح و نوظهور است را نگاه کنید.
  3. خرید NFT: عکس‌های NFT مورد علاقه خود را انتخاب و برای آن‌ها قیمت پیشنهاد دهید و فرایند خرید شرکت کنید.
  4. مجموعه خود را مدیریت کنید: عکس‌های خریداری شده خود را به دلخواه دوباره معامله کنید.
  5. فروش عکس: به عنوان عکاس عکس خود را برای فروش ارائه دهید و فالور جذب کنید

یادتان باشد Seed.photo هر روز در حال توسعه است و می‌توانید منتظر امکانات جدید آن باشید.

حمایت از عکاسان از طریق Seed.Photo

Seed.Photo برای این خلق شده است تا اطمینان حاصل کند که عکاسان مُزد عادلانه زحمات خود را دریافت می‌کند. پلتفرم seed.photo چند ویژگی مهم دارد که با هم مرور می‌کنیم.

قیمت‌گذاری منصفانه: هنرمندان کنترل کاملی بر قیمت‌گذاری نسخه‌های NFT خود دارند و اطمینان خواهند یافت که ارزشی متناسب با کار ارائه شده تعیین کنند.

بیشتر بخوانید  3 گوشی هوشمند مورد انتظار در 2023

حق امتیاز: هنرمندان از داشتن حق امتیاز و کپی‌رایت کار خود کاملا مطمئن خواهند بود.

فرصت‌ برابر: Seed.photo آثار عکاسان مطرح و نوظهور را به نمایش می‌گذارد و به هنرمندان این فرصت را می‌دهد تا به مخاطبان جهانی دست یابند و با توجه به کیفیت کار و استقبال مخاطب به موفقیت برسند.

آینده عکاسی NFT

همان‌طور که بازار عکاسی NFT همچنان در حال رشد است، Seed.Photo  خود را متعهد به حضور در خط مقدم نوآوری این حوزه می‌داند. تنها نگاهی به بلاگ این پلتفرم نشان می‌دهد که تیم آن در حال توسعه پیوسته امکانات متنوعی برای seed.photo است.

حضور عکاسان در چنین پلتفرمی شاید امروز ضروری به نظر نیاید، اما همراه شدن با خط مقدم تکنولوژی می‌تواند آینده هنری و مالی یک عکاس را در بازارهای در حال ظهور دگرگون کند.

یک پاسخ

  1. چقدر باحال بود. دمتون گرم واقعا. بعد از مدت ها یک وب‌سایت خفن دیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *