هوش مصنوعی به گوشی‌های آنر اضافه می‌شود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
مدیرعامل آنر از احتمال اضافه شدن مستقیم مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) به گوشی‌های این شرکت خبر داد.
آنر، زیرشاخه‌ی سابق هواوی، در حال بررسی ایده‌ی اضافه کردن مدل‌های زبانی بزرگ به گوشی‌های هوشمند است. ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، در کنگره‌ی جهانی موبایل شانگهای ۲۰۲۳ گفت گوشی‌های هوشمند به مظهر سیستم‌های رایانشی، فناوری‌های ارتباطی، فناوری‌های نمایشگر و پلتفرم‌های هوش مصنوعی تبدیل شده‌اند و اساسا انواع خدمات را یک‌جا ارائه می‌دهند.

مینگ گفت پیشرفت سریع هوش مصنوعی و فناوری‌های ارتباطی باعث ظهور عصر جدیدی از نوآوری در صنعت موبایل شده است تا فرصت‌هایی بی‌انتها ایجاد شود. آنر متعهد است که از این فرصت‌ها استفاده کند و به‌طور پیوسته توانایی‌ گوشی‌های هوشمند را ارتقا دهد.

به گفته‌ی مینگ، آنر به‌طور فعالانه در حال اضافه کردن هوش مصنوعی به سرویس‌های مختلف است و احتمالا در نهایت مدل‌های زبانی بزرگ را مستقیما وارد دستگاه‌هایش می‌کند.

مدیرعامل آنر با اشاره به تکامل فناوری‌های ارتباطی از 1G تا 5G در پنج دهه‌ی اخیر و کاهش مرز بین دنیای فیزیکی و دیجیتالی گفت او و اعضای تیمش متعهدند نحوه‌ی ارتباط اطلاعاتی را بهینه‌سازی کنند تا تجربه‌ی کاربری هیجان‌انگیزی ارائه شود. او همچنین اعلام کرد آنر به‌زودی کنفرانسی در پکن به‌منظور رونمایی گوشی پرچمدار تاشدنی آنر مجیک V2 برگزار می‌کند.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  مشاهده توییت‌ها بدون داشتن حساب کاربری امکان‌پذیر نخواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *