رد شکایت دسته‌جمعی علیه تتر و بیت‌فینکس از سوی دادگاه آمریکا

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یک شکایت دسته‌جمعی علیه شرکت صادرکننده تتر (USDT) و شرکت وابسته به آن، یعنی بیت‌فینکس (Bitfinex) از سوی دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) رد شد.

این شکایت توسط متیو اندرسون (Matthew Anderson) و شاون دولیفکا (Shawn Dolifka) تنظیم شده بود و ادعا می‌کرد که بر خلاف ادعاهای شرکت‌های مذکور، پشتوانه دلاری توکن‌های USDT با نسبت ۱:۱ تامین نمی‌شود.

به نقل از دیلی‌هادل، لورا تیلور (Laura Taylor)، قاضی این پرونده، دستور رد دعوا را به دلیل نبود مدارک کافی صادر کرده است. تتر در رابطه با این مسئله اعلام کرده است:

دادگاه به درستی اعلام کرد که شکایت شاکیان ادعای قابل قبولی در بر ندارد، زیرا آن‌ها مدرکی نداشتند که نشان دهد ارزش واقعی USDT کاهش یافته است. رد شدن کل شکایت دسته جمعی در همان مرحله اولیه دادرسی نشان می‌دهد که ادعاهای شاکیان فاقد هر گونه ماهیت قانونی بوده است. مطمئن باشید که ما در تتر و بیت‌فینکس همچنان به وعده‌های خود عمل می‌کنیم و به محافظت از مشتریان و جامعه‌مان ادامه خواهیم داد.

تتر هولدینگز (Tether Holdings)، توسعه‌دهنده USDT، در هفته گذشته اعلام کرد که کل ذخایر مازاد آن در سه‌ماهه دوم تقریباً ۳۵٪ افزایش یافته و به ۳.۳ میلیارد دلار رسیده است. این شرکت در گزارش خود تاکید کرده بود:

برای اجرای تعهد خود مبنی بر شفافیت، باید به اطلاع کاربرانمان برسانیم که ذخایر مازاد استیبل کوین تتر در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ حدود ۸۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است. در نتیجه، مجموع ذخایر مازاد ما در پایان این سه‌ماهه به حدود ۳.۳ میلیارد دلار رسیده و ثبات تتر را تقویت کرده است.

منبع: میهن بلاکچین

بیشتر بخوانید  سندباکس و موزه بریتانیا هنر و تاریخ را به متاورس می‌آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *