فعال شدن قابلیت انتشار استوری برای برخی کاربران رایگان تلگرام

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
قابلیت انتشار استوری تلگرام از ساعات پایانی شب گذشته برای برخی کاربران این پیام‌رسان فعال شده است.
کاربران نسخه‌ی رایگان تلگرام از ساعات پایانی شب گذشته قابلیت استوری را دریافت کرده‌اند. پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، گفته است که این قابلیت به‌صورت تدریجی منتشر می‌شود؛ بنابراین اگر نمی‌توانید استوری ارسال کنید، فعلاً منتظر بمانید.

انتشار عمومی استوری تلگرام با تولد ۱۰ سالگی این پیام‌رسان هم‌زمان شده است. مدیرعامل تلگرام می‌گوید این پیام‌رسان دهه‌ی موفقی سپری کرد و اکنون ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد.

تلگرام برای موفقیت هرچه‌بیشتر قصد دارد به سرویسی فراتر از پیام‌رسان تبدیل شود و با قابلیت‌هایی مثل استوری با شبکه‌های اجتماعی رقابت کند.

تلگرام به هنگام انتشار استوری برای کاربران پریمیوم گفت که می‌توان استوری‌های ۶، ۱۲، ۲۴ و ۴۸ ساعته منتشر کرد؛ اما بر اساس بررسی‌ها، کاربران نسخه‌ی رایگان تلگرام صرفاً می‌توانند استوری ۲۴ ساعته منتشر کنند. به‌علاوه این کاربران با محدودیت ارسال روزانه سه استوری مواجهند.

اولویت استوری کاربران پریمیوم بالاتر است و استوری این افراد در ابتدای فهرست نمایش داده می‌شود. کاربران پریمیوم می‌توانند برخلاف کاربران نسخه‌ی رایگان، استوری‌ها را ذخیره کنند، کپشن طولانی‌تری بنویسند و در استوری خود لینک قرار دهند.

منبع: زومیت

بیشتر بخوانید  واتساپ امکان ویرایش پیام‌ها را به زودی فعال می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *