شرکت خودروسازی نیسان به متاورس می‌پیوندد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرکت خودروسازی نیسان به فهرست شرکت‌های خودروسازی که پیش از این به متاورس و دنیای مجازی پیوستند اضافه شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از تجارت‌نیوز، شرکت خودروسازی نیسان با افتتاح آزمایشگاه مجازی خود و ثبت چندین علامت تجاری قدم بزرگی برای ورود به دنیای متاورس برداشته است.

شرکت خودروسازی نیسان به لیست شرکت‌های خودروسازی‌ که به دنیای وب3 و متاورس وارد شده‌اند، افزوده شد. در کنار ثبت نشان تجاری برای تعدادی از برندهای نیسان، این شرکت بزرگ قابلیت‌های متفاوتی را برای تجربه تست خودروها در متاورس ایجاد کرده است.

ورود به دنیای وب3

شرکت خودروسازی مشهور ژاپنی نیسان، یکی از جدیدترین برند‌های خودروسازی است که به دنیای وب۳ و متاورس ورود پیدا کرده است. این شرکت به تازگی چهار علامت تجاری جدید وب۳ را در ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده است. بر اساس اعلام این شرکت، علامت‌های تجاری شامل برند‌ لوکس اینفیتینی (متعلق به نیسان)، برند موتورسیکلت‌ نیسمو و برند نیسان خواهند بود.

ثبت علامت تجاری برای برند‌های ذکر شده که همگی متعلق به نیسان هستند شامل لباس‌های مجازی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازارهای فروش NFT، ماشین‌ها و معاملات این دسته از وسایل در فضای متاورس خواهد بود. پر کردن فرم ثبت علامت تجاری در فضای وب۳، نشان دهنده این است که نیسان قصد دارد کارت‌ها، ماشین‌ها و لوازم جانبی این برند را در فضای وب3 ارائه دهد. این شرکت همچنین برنامه‌هایی برای ارائه انواع مختلف آثار هنری مانند ویدئو‌های آنلاین، موسیقی، عکس‌ها، نقاشی و…. که مربوط به این برند است را دارد.

تجربه رانندگی خودروهای نیسان در متاورس

نمایندگی نیسان ژاپن در هفته گذشته خبر از ارائه تجربه‌ خاصی از رانندگی با خودرو‌های نیسان را به کاربران ارائه کرد. طبق اعلام این شرکت در ۸ مارچ سال جاری میلادی، نیسان با برنامه آزمایشی سه ماهه، به مشتریان خود امکان بازدید از فروشگاه مجازی خود Nissan Hype Lab با گوشی همراه و لپ تاپ را خواهد داد. در این فروشگاه/ آزمایشگاه مجازی، مشتریان امکان بررسی، دریافت مشاوره و تست خودرو‌های نیسان را در متاورس خواهند داشت. این شرکت در طی برنامه آزمایشی، روش‌های فروش جدید برای خودروهای خود را نیز بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  متاورس و ارائه شیوه جدید در آموزش

تجربه خرید خودروهای نیسان در فروشگاه مجازی

این برنامه آزمایشی از ۸ مارچ تا ۳۰ جون سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت و کاربران می‌توانند در تمامی ساعات هفته از این فروشگاه مجازی بازدید کنند. همچنین پس از تصمیم‌گیری درباره مدل خودرو، کاربر می‌تواند سفارش خرید خودرو را ثبت کند و قرارداد خرید را از طریق دفتر مجازی فروشگاه مجازی نیسان تکمیل کند. همچنین، کاربران این فروشگاه مجازی امکان ساخت آواتر شخصی‌سازی خود را خواهند داشت و در ساعت‌هایی خاص امکان تعامل با فروشندگان مجازی فروشگاه برقرار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *