نسخه خیره‌کننده زمین در دنیای متاورس استرالیایی به نام Earth 2

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

پروژه متاورس استرالیایی «Earth 2»، یک نسخه دوقلو و دیجیتالی از سیاره زمین را به نمایش می‌گذارد. این پروژه خیره‌کننده، جدا از ساختارهای دست‌ساز در مقیاسی بزرگ و چشمگیر برای کاربران و بازیکنان ایجاد شده است.
فیلم‌های واقعی که از پروژه به نمایش گذاشته شده بسیار حیرت‌انگیز است و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. «Earth 2» حجم و وسعتی مشابه با پروژه شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (Microsoft Flight Simulator) دارد با این تفاوت که تیم توسعه‌دهنده Earth 2 بسیار کوچک‌تر است. در این پروژه همه‌چیز در رابطه با دنیای دیجیتالی است که در آن امکان خرید و فروش زمین، ساخت‌و‌ساز و تجارت و انجام کارهای گوناگون دیگر فراهم شده است.
در این دنیا مثل دنیای واقعی می‌توانید به تجارت بپردازید، ملک و زمین خرید و فروش کنید و با کشف چیزهای جدید از زندگی در آن لذت ببرید. در ادامه دیدگاه سازندگان را در مورد این پروژه می‌خوانید.

نظر تیم سازنده درباره‌ی پروژه

“در جمع‌آوری، ساختن، ايجاد كردن، كشف كردن و تجارت پیشگام شوید و بر روی کاشی‌های دیجیتالی Earth 2»» قدم بگذارید. این پروژه اولین شبیه‌سازی اقتصادی سیاره زمین است که عملکردی کاملا تعاملی دارد. این دنیای بکر و دست نخورده جایی است که می‌توانید کسب درآمد جدید، ساخت و تجارت را به شکلی متفاوت و با ارز دیجیتال تجربه کنید. پیش از این بازیکنان، میلیون‌ها دلار در این پلتفرم معامله کرده‌اند که تیم ما بیش از 19 میلیون دلار آن را پردازش کرده است. دنبال بهترین قسمت هستید؟ این تنها شروع ماجراست!”

درباره Earth 2

یکی از ویژگی‌های این پروژه «Geolocational Metaverse» است به این معنی که در هر قسمت از دنیای واقعی قرار داشته باشید، بصورت دیجیتالی در پروژه Earth 2 در قسمت مشابه حضور خواهید داشت. تیم سازنده در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که یکی از استارت‌آپ‌های تاریخ است و با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه‌ی ۱۹x ۱۹ متری در این پروژه، به بزرگترین مرکز ثبت زمین مجازی در جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید  OVR Technology از یک هدست واقعیت مجازی حاوی هشت رایحه رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *