ارتباط هنرمندان و آینده موسیقی در متاورس

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
آینده موسیقی در متاورس هنوز راه و مسیر مشخصی ندارد. هنرمندان باید راهی بیابند تا هنر خود را در این فضا بیشتر در معرض نمایش بگذارند. در این محیط جدید بهتر است، هنرمندان از راهکارهای خلاقانه و جدید استفاده کنند تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.
در حال حاضر برخی از هنرمندان، کار بر روی بازی‌ها و برنامه‌های VR را آغاز کرده‌اند، درحالی‌که برخی دیگر نیز در حال آزمایش واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) هستند. از آنجا که ایستگاه‌های رادیویی نیز قرار است با بلاکچین ادغام شوند؛ هنرمندان نیز در تکاپوی یافتن راهی برای ارسال موسیقی از طریق ایستگاه‌های رادیویی هستند تا آثار خود را به دست مصرف‌کنندگان نهایی برسانند.

آینده صنعت موسیقی در واقعیت مجازی

واقعیت مجازی برای مدت طولانی، موضوعی جالب و مورد توجه بوده که در حوزه موسیقی نیز تاثیراتی را اعمال کرده است. انتظار می‌رود به لطف فناوری VR در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد دگرگونی بزرگی در حوزه هنر و موسیقی باشیم. با این حال افراد بسیاری در حال کشف موسیقی و چگونگی اجرای آن در دنیای مجازی هستند. سوال اینجاست که آیا نقش موسیقی در دنیای مجازی به اندازه همتای خود در دنیای واقعی، پر رنگ است؟
سرویس‌های استریم نیز در این زمینه به‌کار گرفته می‌شوند. همچنین طبق جدیدترین اخبار، یک ایستگاه رادیویی زنده در پلتفرم آنلاین جدید به نام Ultraverse City راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی یک ایستگاه رادیویی زنده در Metaverse

برای دوستداران موسیقی که در متاورس فعال هستند، ایجاد یک ایستگاه رادیویی زنده برای Metaverse خبر هیجان‌انگیزی به نظر می‌رسد. موسیقی زنده و پلتفرم استریم روی زنجیره بایننس ساخته شده و صداهایی را در این دنیای دیجیتالی به گوش می‌رساند. اولین بار در جولای سال 2022 پلتفرم پخش موسیقی در این فضا فعال شد.
مدیرعامل و بنیان‌گذار شبکه رادیویی که با همکاری متاورس ایستگاه موسیقی را فعال کرده است؛ می‌گوید: ” دنیای Metaverse یک راه جدید و سرگرم‌کننده برای زندگی و به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی شما است. با گوش دادن به ایستگاه رادیویی ما در متاورس می‌توانید کاری کنید که شبیه آن را هرگز انجام نداده‌اید. ایستگاه رادیویی ما در شهر Ultraverse آماده است تا شما محتواها و موسیقی‌ها را بشنوید و در مورد موسیقی که از شبکه بلاکچین منتقل می‌شود، اطلاعات بیشتری کسب کنید. ادغام شبکه‌های رادیویی و دنیای متاورس به کاربران کمک می‌کند تا از ویژگی‌های جدید زودتر خبردار شوند و استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. ما هیجان زده هستیم که ببینیم چه کارهای دیگری می توانیم با این ادغام مفید انجام دهیم.”
بیشتر بخوانید  آینده متاورس چگونه خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *