رونمایی از مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S9 اولترا سامسونگ

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

گلکسی تب S9 اولترا پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای قوی‌ترین پردازنده کوالکام و 16 گیگ رم است.

به گزارش ایرانی متا به نقل از گجت نیوز، پس از انتشار چند عکس مفهومی از تبلت مورد انتظار گلکسی Tab S9 پلاس، مشخصات فنی برادر بزرگ‌تر آن، Galaxy Tab S9 Ultra نیز توسط حساب توییتری Ice universe لو رفت. براساس این گزارش، تب اس 9 اولترا ابعاد 326.4 در 208.9 در 5.5 میلی‌متری خواهد داشت که دقیقا با نسل پیشین خود، Tab S8 Ultra برابر است. با این حال، نسل جدید 737 گرم وزن دارد که آن را 11 گرم سنگین‌تر از سری قبل می‌کند.

علاوه بر آن، تبلت گلکسی تب S9 اولترا از نمایشگر 14.6 اینچی Super AMOLED با وضوح 2960 در 1848 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است که در مقایسه با نسل گذشته بی‌تغییر مانده است. براساس ادعای منبع افشاگر، ظرفیت باتری این تبلت 11200 میلی‌آمپر خواهد بود که از شارژ 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده تب اس ۹ اولترا، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، به‌عنوان قدرتمندترین تراشه کنونی کوالکام خواهد بود که با حداکثر 16 گیگابایت رم LPPDR5X همراه می‌شود. تبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ در کنار سایر مدل‌های جدید خانواده تب S9 از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد که برای اولین بار در سری Galaxy Tab دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید  چگونه هدفون‌های بی‌سیم را ریست کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *