واتس‌اپ امکان ذخیره پیام‌ها را امکان‌پذیر کرد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
قابلیت جدید واتساپ به نام Keep in Chat ذخیره‌ی پیام‌های داخل چت را امکان‌پذیر خواهد کرد.
به گزارش ایرانی متا، زومیت نوشت: در ماه‌های اخیر، واتساپ به‌تدریج میزبان قابلیت‌های جدیدی شده است تا توجهات را از روی تلگرام بردارد؛ اما رقیب سرسختش همچنان در هر به‌روزرسانی بسیار قوی‌تر ظاهر می‌شود. جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام که روز گذشته منتشر شد، قابلیت‌های جدید و کاربردی زیادی به‌همراه داشت.

درمقابل متا، شرکت مادر واتساپ، در جدیدترین به‌روزرسانی قابلیت Keep in Chat را به این پیام‌رسان اضافه کرده است. به‌لطف Keep in Chat، می‌توانید پیام‌های مهم موجود در صفحه‌ی چت را ذخیره کنید. قابلیت Keep in Chat افزون‌بر پیام‌های عادی، برای پیام‌های محوشونده نیز کار می‌کند.

عملکرد Keep in Chat مشابه ستاره‌دارکردن پیام‌های واتس اپ است. تفاوت اصلی بین دو قابلیت یادشده این است که Keep in Chat ذخیره‌ی پیام‌های محوشونده را امکان‌پذیر می‌کند.

اگر پیامی برای یکی از مخاطبان خود بفرستید و او با قابلیت Keep in Chat پیام را ذخیره کند، این موضوع ازطریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود. در این مرحله، می‌توانید به فرد مقابل اجازه دهید پیام را ذخیره یا از ذخیره‌شدن پیام جلوگیری کند.

به‌نوشته‌ی Wccftech،‌ قابلیت Keep in Chat به‌صورت عمومی دردسترس قرار نگرفته است. برای مشاهده‌ی پیام‌هایی که با این قابلیت ذخیره شده‌اند، باید وارد پوشه‌ی Kept Messages شوید. در این پوشه، تمامی پیام‌ها به‌صورت مرتب و در قالب چت‌های جداگانه دردسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید  افزایش فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو طی ساعات اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *