دو برابر شدن تعداد کاربران بلواسکای/ اینفلوئنسرهای توییتر به پلتفرم رقیب مهاجرت کردند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

بلواسکای هنوز در فاز آزمایشی بتا قرار دارد و برای ثبت‌نام در آن باید به فهرست انتظار بپیوندید تا کد دعوت دریافت کنید.

به گزارش ایرانی متا، دیجیاتو نوشت: به‌دنبال حذف تیک آبی قدیمی توییتر از حساب بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی و اعطای تأییدیه توییتر بلو به برخی از کاربران برجسته، حالا خیلی از اینفلوئنسرهای این پلتفرم درحال مهاجرت به بلواسکای هستند و ازاین‌رو تعداد کاربران این اپلیکیشن دوبرابر شده است.

به گزارش بلومبرگ، بلواسکای اخیراً از بزرگ‌ترین پیک رشد تعداد کاربران خود خبر داده. این شرکت می‌گوید در حد فاصل چهارشنبه تا پنج‌شنبه هفته گذشته، تعداد کاربران آن‌ها 2 برابر شده است. دلیل این اتفاق احتمالاً به مهاجرت برخی از اکانت‌های سرشناس ازجمله Dril، کمدین و نویسنده، «الکساندریا اوکاسیو-کورتز»، نماینده مجلس ایالات‌متحده و «جیمز گان»، فیلم‌ساز، از توییتر به بلواسکای برمی‌گردد.

توییتر با حذف تیک‌های آبی قدیمی، به برخی از اینفلوئنسرها تیک سرویس بلو را اهدا کرد، درحالی‌که این افراد مدعی بودند اشتراک بلو را نخریده‌اند. آن‌ها حالا با مهاجرت به بلواسکای، در پست‌هایی آیدی خود در این شبکه اجتماعی نوظهور را به اشتراک گذاشته‌اند و همین مسئله باعث افزایش ثبت‌نام‌ها در پلتفرم رقیب توییتر شده است.

تعداد کاربران بلواسکای چقدر شده؟

شایان ذکر است که بلواسکای هنوز در فاز آزمایشی بتا قرار دارد و برای ثبت‌نام در آن باید به فهرست انتظار بپیوندید تا کد دعوت دریافت کنید. «جی گربر»، مدیرعامل این شبکه اجتماعی، می‌گوید تعداد کاربران آن‌ها حالا به بیش از 40 هزار نفر رسیده است. بااین‌حال، افراد خیلی بیشتری مایل به فعالیت در این پلتفرم هستند؛ چرا که آمار دانلود این برنامه در آیفون تقریباً 360 هزار است.

بیشتر بخوانید  شکست دوباره آقای میلیاردر؛ ماسک نمی‌تواند هر چه دلش خواست توییت کند!

یکی از دلایلی که باعث افزایش استقبال نسبت به بلواسکای شده، هدف‌گذاری سازندگان آن برای توسعه توییتری است که درواقع باید به‌جای توییتر فعلی وجود می‌داشت. بلواسکای روی یک سیستم غیرمتمرکز ساخته شده است و اطلاعات کاربران را روی سرورهای شخص ثالث ذخیره می‌کند. «جک دورسی»، هم‌بنیان‌گذار توییتر، از سازندگان بلواسکای بود که به جذب سرمایه برای این پروژه کمک کرد و بعد آن را به‌عنوان یک اپلیکیشن مستقل واگذار نمود. البته دورسی همچنان در هیئت‌مدیره این شبکه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *