آموزش فعال کردن پیغام‌گیر صوتی در گوشی‌های اندرویدی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

هر کسی که شماره تلفن همراه شما را دارد می‌تواند با شما تماس بگیرد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما همیشه مجبور به پاسخگویی هستید! برای این موقعیت‌های خاص که فردی با شما تماس می‌گیرد که در لحظه نمی‌توانید به او پاسخ دهید یا دسترسی به تلفن ندارید، ویژگی پیغام گیر صوتی در گوشی های اندرویدی می‌تواند به شما کمک کند.

با استفاده از روش ساده‌ای که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، شما می‌توانید بدون نیاز به نصب برنامه‌های مختلف و با استفاده از ویژگی‌های پیش‌فرض گوشی، قابلیت جذاب پیغامگیر را فعال کرده و از آن استفاده کنید.

خوشبختانه سیستم عامل اندروید فعالسازی پیغام گیر صوتی را بسیار ساده توسعه داده است. با توجه به مدل گوشی که دارید، شما می‌تونید از گوگل وویس استفاده کنید یا به صورت دستی این ویژگی را فعالسازی کنید. در برخی از گوشی‌ها نیز این امکان وجود دارد تا پیام صوتی دریافتی شما به یک متن تبدیل شود. البته بهتر است به یاد داشته باشید این ویژگی هنوز در زبان فارسی در دسترس نیست.

فعال‌سازی قابلیت پیغام‌گیر صوتی در گوشی‌های اندرویدی

اکثر گوشی های اندرویدی جدید و قدیمی از ویژگی پیغام گیر صوتی به صورت پیش‌فرض پشتیبانی می‌کنند. معمولا ساده‌ترین راه برای فعال کردن این قابلیت، باز کردن برنامه تلفن و استفاده از یک شورتکات است.

  1. پیش از هر چیز برنامه Phone گوشی خود را باز کنید.
  2. اگر روی دکمه عدد یک علامت پیغامگیر را می‌بینید، چند ثانیه روی آن نگه دارید.
  3. در این مرحله گوشی از شما درباره فعال کردن قابلیت پیغامگیر صوتی در سیستم عامل اندروید سوال می‌کند.
بیشتر بخوانید  آموزش تبدیل عکس به استیکر تلگرام

با این کار به صورت خودکار قابلیت پیغامگیر صوتی برای شما فعال می‌شود. البته پیش از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از اپراتورها این قابلیت در دسترس نیست. اگر این اولین باری است که می‌خواهید از قابلیت پیغامگیر در گوشی خود استفاده کنید، لازم است پیش از هر چیز تنظیماتی را اعمال کنید. معمولا شما باید برای فعالسازی این قابلیت یک شماره را به دستگاه بدهید.

فعال کردن پیغام‌گیر صوتی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول

اپراتورهای ایرانی معمولا سرویس پیغامگیر صوتی را به کاربرانشان ارائه می‌کنند. برای مثال شما می‌توانید در اپراتور ایرانسل با زدن کد دستوری #۱*۵*۴*۵۵۵* این ویژگی را فعال کنید. اپراتور همراه اول هم از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با زدن کد دستوری #۲۴۱*۱۰* آن را فعال کنید.

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *