حمایت یاکارینو از اقدامات جنجالی اخیر ماسک در توییتر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، در توییتی از حمایت خود از تصمیم ایلان ماسک برای اعمال محدودیت‌های جدید در این پلتفرم خبر داد.

«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل جدید توییتر که چند هفته‌ای است که کار خود را آغاز کرده، بالاخره درباره تصمیم جنجالی ایلان ماسک برای محدودسازی نمایش توییت‌ها در این شبکه اجتماعی اظهارنظر کرد. او قویاً به حمایت از این تصمیم پرداخت و آن را قدمی بزرگ و معنادار برای پیشرفت توییتر توصیف کرد.

لیندا یاکارینو در توییتی درباره محدودیت جدید توییتر نوشت: «وقتی مأموریتی مثل توییتر را بر عهده دارید، باید قدم‌های بزرگی بردارید تا پلتفرم را تقویت کنید. کار ما پرمعنا و ادامه‌دار است.» او همچنین در انتهای توییتش لینک صفحه‌ای را به اشتراک گذاشت که شامل اطلاعات بیشتری درباره تلاش توییتر برای کسب اطمینان از اعتبار کاربران این شبکه اجتماعی است.

صفحه مذکور با عنوان «به‌روزرسانی پیرامون محدودیت نمایش توییتر» می‌گوید این پلتفرم برای کسب اطمینان از اعتبار کاربران خود اقداماتی را انجام می‌دهد تا محتواهای اسپم و بات‌ها را از این شبکه اجتماعی حذف کند.

هدف توییتر مقابله با استخراج داده بوده است

در این صفحه آمده که اعمال محدودیت در نمایش توییت‌ها به مهندسان توییتر اجازه داده است تا بات‌ها را شناسایی و حذف کنند و به مقابله با خرابکارانی بپردازند که درحال آسیب‌زدن به این پلتفرم هستند. توییتر می‌گوید اگر از قبل برنامه خود برای اجرای این سیاست را اعلام می‌کرد، خرابکارها رفتارهای خود را تغییر می‌دادند تا شناسایی نشوند.

این مطلب می‌گوید هدف توییتر جلوگیری از استخراج داده‌های عمومی این شبکه اجتماعی توسط بات‌ها برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی است. این شرکت همچنین می‌خواهد مانع از فریب مردم و گفت‌وگوها در پلتفرم خود شود.

بیشتر بخوانید  بیت‌کوین با افت موقت رو به رو شد

طبق ادعای توییتر، محدودیت‌های اخیر تنها روی درصد کوچکی از کاربران این شبکه اجتماعی اثر گذاشته است. بااین‌حال، پس از پایان این پروژه، به‌روزرسانی جدیدی برای رفع این مشکلات منتشر خواهد شد. درنهایت در پایان این نوشته آمده است: «گاهی اوقات، حتی برای لحظه‌ای کوتاه، باید آهسته‌تر حرکت کنید تا در آینده بتوانید سرعت خود را افزایش دهید.»

ایلان ماسک چند روز پیش اعلام کرد کاربران، روزانه می‌توانند تعداد محدودی توییت را بخوانند. این تعداد اکنون ظاهراً برای کاربران غیرجدید که اشتراک بلو را تهیه نکرده باشند، 1000 توییت در روز است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *