محدودیت ورود به حساب کاربری برای نمایش توییت‌ها در توییتر برداشته شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

با این تغییر، برای مشاهده توییت‌ها دیگر نیازی به وارد شدن به حساب کاربری نیست.

چند روز پس از تغییر اخیر توییتر که در آن کاربران برای مشاهده توییت‌ها باید وارد یک حساب کاربری می‌شدند، توییتر بی‌صدا این محدودیت را برداشته است. بنابراین اکنون می‌توانید بدون نیاز به حساب کاربری، لینک‌های توییتر را در مرورگر مشاهده کنید.

براساس گزارش TechCrunch، پیش‌نمایش توییت‌ها نیز در اسلک (Slack) و واتس‌اپ (WhatsApp) نمایش داده می‌شود و Engadget اشاره کرده که در iMessage نیز قادر به مشاهده آن‌ها بوده است.

محدودیت موقت توییتر برای نمایش توییت‌ها

زمانی که توییتر اجرای الزام ورود به سیستم برای مشاهده توییت‌ها را آغاز کرد، ایلان ماسک گفته بود که این اقدامات «به‌طور موقت» برای جلوگیری از جمع‌آوری داده‌ها انجام شده است. او در توییت خود نوشته بود: «اقدام اضطراری موقت. آن‌قدر درحال دزدیدن از ما داده بودند که درنهایت تجربه استفاده از سرویس‌ها برای کاربران عادی خراب می‌شد».

هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی توییتر در مورد حذف این محدودیت یا حتی جزئیاتی در مورد اقداماتی که برای جلوگیری از سرقت داده‌ها انجام شده، ارائه نشده است.

همچنین این اقدام توییتر درست یک روز قبل از راه‌اندازی برنامه رقیب آن از شرکت متا، یعنی اینستاگرام تردز، انجام شده است. تردز به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون ورود به حساب کاربری خود، پست‌ها را مشاهده کنند. این احتمال نیز وجود دارد که در پس از راه‌اندازی رسمی برنامه، کاربران بتوانند پست‌های Threads را بدون نیاز به حساب کاربری مشاهده کنند.

توییتر همچنین محدودیت‌ دیگری برای کاربران خود اعمال کرده بود. به گفته ایلان ماسک، براساس این تغییر جدید، کاربران تأیید نشده در روز 1000 پست و کاربران تأیید شده روزانه 10 هزار پست را می‌توانند مشاهده کنند که این اقدام نیز برای مقابله با سرقت داده‌ها انجام شده است. همانطور که توییتر در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، این تغییر بر «درصد کمی از کاربران» تأثیر گذاشته است و «تأثیر آن بر تبلیغات حداقل بوده است».

بیشتر بخوانید  افزایش حجم معاملات در بازار NFT پس از بازگشت ترامپ به توییتر

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *