صعود قیمت شیبا اینو و توکن‌هایش پیش از عرضه شیباریوم

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو، با وجود بازار نزولی که پیش از داشت، با افزایش قیمت روبرو است.

این رشد را می توان به رویداد ETH که در آینده نزدیک در تورنتو برگزار می‌ شود، نسبت داد. جایی که در مورد شیباریوم و راه اندازی آن صحبت خواهد شد.

طبق آمار CoinMarketCap، قیمت شیب در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد و در هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است. حجم معاملات این میم کوین نیز ۳۴ درصد افزایش یافته است. شاخص های فنی مانند EMA و RSI حرکت صعودی را نشان می دهند.

فعالیت نهنگ های شیبا اینو نیز بیشتر شده است، به طوری که این میم کوین بالاترین توکن معامله شده در بین نهنگ های اتریوم است. با این حال، حجم فعالیت های اجتماعی SHIB کاهش یافته است. BONE ShibaSwap، توکن دیگری که به Shiba Inu مرتبط است، نیز شاهد افزایش قیمت بوده و عملکرد بهتری از SHIB در نمودار هفتگی داشته است.

انتظار می ‌رود در رویداد آتی اتریوم تورنتو اخبار مهمی در مورد شیباریوم منتشر شود. تیم بازاریابی شیب در حال توسعه تبلیغات در مورد این رویداد که در در ۱۵ و ۱۶ آگوست برگزار می ‌شود، هستند.

راه‌اندازی پروتکل جدید در شیباریوم

در توییت اخیر لوسی (یکی از توسعه دهنگان شیب) در مورد برنامه ریزی برای ادغام پروتکل هویت خودمختار (SSI)  در شیباریوم صحبت شد.

همانطور که در توییت آمده است، ادغام SSI با هدف افزایش امنیت Shibarium انجام می شود. کاربران به لطف SSI کنترل بیشتری بر هویت دیجیتال خود خواهند داشت. آنها از طریق این پروتکل می‌ توانند به طور ایمن داده های شخصی خود را مدیریت کنند و آنها را به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید  صرافی نوبیتکس NFT و بیت تورنت را در لیست رمزارزهای خود قرار داد

با ادامه افزایش تبلیغات، دیدن واکنش شیبا اینو و سایر توکن‌ های موجود در اکوسیستم آن در روزهای بعد جالب خواهد بود.

منبع: ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *