ایلان ماسک برای مبارزه با زاکربرگ خودش را به خانه او دعوت کرد!

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از تصمیم خود برای رفتن به خانه زاکربرگ و مبارزه با وی خبر داد.
پس‌ از اینکه زاکربرگ اعلام کرد زمان مسابقه‌ی او با ماسک در قفس فرارسیده است، مدیرعامل تسلا گفت برای مبارزه به خانه‌ی مدیرعامل متا می‌رود.
حالا که به‌نظر می‌رسد مسابقه‌ی قفس بین مارک زاکربرگ و ایلان ماسک برگزار نمی‌شود، مدیرعامل تسلا اعلام کرده است که بدون اعلام قبلی برای مبارزه با مدیرعامل متا در خانه‌ی او حاضر خواهد شد.

ماسک با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد:

برای تست سیستم رانندگی خودکار تسلا، امشب در پالو آلتو از خودرو می‌خواهم به خانه‌ی زاکربرگ برود. اگر خوش‌اقبال باشیم و زاکربرگ در را باز کند، مبارزه ادامه دارد!

همچنین، ایلان ماسک اعلام کرده است که درصورت برگزاری مبارزه‌ی او با مارک زاکربرگ، این رویداد به‌طور زنده در پلتفرم اجتماعی ایکس پخش خواهد شد.

ایسکا ساریچ، سخن‌گوی زاکربرگ در متا، اعلام کرد:

زاکربرگ در حال سفر است و اکنون در پالو آلتو به‌سر نمی‌برد. او این موضوع را جدی می‌گیرد و قرار نیست به‌طور تصادفی با کسی که در خانه‌‌اش حاضر می‌شود، مبارزه کند.

زاکربرگ اخیراً برای چندمین‌بار برای برگزاری مسابقه با ماسک اعلام آمادگی کرد و مدیرعامل تسلا در پاسخ گفت که احتمالاً به عمل جراحی نیاز دارد.

طبق اظهارنظر اخیر ماسک، این مبارزه بدون دخالت UFC در شهر رم برگزار خواهد شد؛ البته دولت ایتالیا نیز سریعاً این خبر را تکذیب کرد. مدیرعامل متا که به‌طور منظم تمرینات جوجیستو انجام می‌دهد، قاطعانه بر حرفه‌ای‌بودن مبارزه‌اش با ماسک تأکید کرده است.

زاکربرگ اخیراً با انتشار پیامی خطاب به ماسک اعلام کرد:

بیشتر بخوانید  زاکربرگ وعده داد: اضافه شدن هوش مصنوعی به تمام سرویس‌های متا

نمی‌خواهم چیزی که هرگز اتفاق نمی‌افتد، ادامه دهم؛ بنابراین، ماسک باید تصمیم جدی بگیرد که این‌ کار را به‌زودی انجام می‌دهد یا نه.

سپس، ماسک پیشنهاد داد تا مبارزه‌ با زاکربرگ در حیاط‌خلوت خانه‌ی مدیرعامل متا برگزار شود و با حالتی طعنه‌آمیز گفت: «شاید بروس‌ لی امروز تو هستی و به‌نوعی پیروز شوی.»

البته ماسک باید می‌دانست که تغییر مداوم شرایط مبارزه‌ای که خودش پیشنهاد داده بود، زاکربرگ را زیر فشار قرار می‌دهد تا از انجام این‌ کار عقب‌نشینی نکند. اکنون باید دید مدیرعامل پرحاشیه‌ی تسلا چه ترفندهای دیگری برای کش‌دادن داستان پوچ مبارزه با زاکربرگ دارد.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *